Jeszcze w roku 2004 łączna sprzedaż Hyundaia na polskim rynku wynosiła niecałe 3,5 tys. samochodów (1,09 proc. całego rynku). Na koniec roku ubiegłego marka mogła pochwalić się wolumenem na poziomie 10069 egzemplarzy, co daje udział rynkowy już rzędu 3,15 proc. (wobec 1,68 proc. rok wcześniej).
Natomiast od początku bieżącego roku Hyundai sprzedał na polskim rynku 10080 samochodów. W porównaniu z analogicznym okresem 2008 r. daje to wzrost na poziomie 24,1 proc. oraz miejsce w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych marek.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?