Tworzy profesjonalny system do obsługi sklepów oraz hurtowni internetowych.
W najnowszym raporcie kwartalnym spółka przedstawiła przychody ze sprzedaży na poziomie 2,75 miliona złotych. To aż o 8 proc. więcej niż jeszcze w czwartym kwartale ub.r., który z reguły jest najlepszym okresem w handlu i aż od 130 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2012 roku.
Rosną jednak nie tylko przychody, ale też zyski. Zysk ze sprzedaży wyniósł prawie 630 tysięcy złotych i jest trzykrotnie wyższy niż rok wcześniej i aż o 10 razy większy niż dwa lata temu.
- Tak dobre wyniki to efekt wieloletniej systematycznej pracy - podsumowuje Sebastian Muliński, wiceprezes IAI S.A. - Już przed debiutem na NewConnect, w 2009 roku, wskazywaliśmy, że nasze wyniki będą regularnie rosły, a po przekroczeniu pewnych progów marża i zyski będą bardzo dobre. Przez ostatnich pięć lat cała firma ciężko pracowała na sukces, a teraz daje nam olbrzymią satysfakcję patrzenie jak wcześniejsze prognozy się sprawdzają. Oczywiście to nie koniec wyzwań i na pewno damy jeszcze wiele powodów do radości klientom, pracownikom i inwestorom.
IAI S.A. to firma ze Szczecina, od 2009 roku notowana na NewConnect. Dostarcza usługi dla sklepów internetowych i obiektów noclegowych. Jest jednym z liderów polskiego e-commerce.
Z usług spółki korzysta ponad 2 500 sklepów w Polsce i Europie, które generują łączną sprzedaż na poziomie 2 miliardów złotych rocznie. Ze względu na model opłat oparty na abonamentach oraz opłatach dodatkowych, przychody spółki są silnie skorelowane z przychodami jej sklepów. Dlatego te dane mogą być traktowane jako barometr koniunktury w polskim e-handlu.
Warto zaznaczyć, że IdoSell Booking, czyli usługa dla obiektów noclegowych znalazła się wśród trzech nominowanych do nagrody prezydenta Miasta Szczecina Busole Biznesu w kategorii "Innowacja Roku". Spółka cały czas prowadzi rekrutację w swojej siedzibie w Szczecinie i do końca roku planuje zwiększyć zatrudnienie do 90 osób.
Obecnie zatrudnia na pełnych etatach prawie 70 osób. Są to: programiści PHP i Windows, graficy, webmasterzy, analitycy, testerzy, konsultanci helpdesk, handlowcy i wdrożeniowcy osoby odpowiedzialne za wizerunek marki.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?