Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

IKEA, Empik, Biedronka i Lidl dominują na forach w sieci

Redakcja
IKEA była najczęściej omawianą przez internautów siecią handlową we wrześniu.
IKEA była najczęściej omawianą przez internautów siecią handlową we wrześniu. ikea.com/gb
We wrześniu liderem debat w internecie jest IKEA, za nią Empik, a zaraz po tym dyskonty Biedronka i Lidl.

Handlowy rankig września przygotował Instytut Monitorowania Mediów. Czołówka zestawienia najczęściej omawianych w sieci sklepów zaskakuje: niekwestionowanym liderem debat internautów jest IKEA, za nią Empik, a zaraz potem dyskonty: Biedronka i Lidl gonione przez super- i hipermarkety.

IKEA wspomniana została w ponad 6 tys. publikacji w ciągu zaledwie miesiąca, choć nie zawsze były to wzmianki pozytywne – szwedzka sieć wplątana została w medialne – w tym również społecznościowe - przepychanki na tle tzw. lemingów. W opinii niektórych internatów lemingi to młode pokolenie dorobkiewiczów, którzy swoje kupione na kredyt mieszkania w pozornie prestiżowych lokalizacjach urządzają właśnie meblami pochodzącymi ze sklepów tej sieci.

Biedronka była najczęściej wspominanym w internecie sklepem spożywczo-przemysłowym we wrześniu (4,4 tys. publikacji). Za nią uplasował sięLidl i Tesco

Trendi dyskonty

Zakupy w biedronkowych lidlach są obecnie trędy, dżezi, cool i co tam jeszcze! – napisał jeden z forowiczów, powołując się na artykuł Gazety Wyborczej o wiele mówiącym tytule: „Ekskluzywne zakupy w dyskontach. Teraz to Biedronka wyznacza trendy”. Liderem publikacji internetowych we wrześniu była Biedronka, niewiele mniej miał Lidl, na odległym trzecim miejscu znalazł się Kaufland.

Sklepy specjalistyczne

IKEA zdominowała konkurencję, nie tylko na rynku wnętrzarskim – była we wrześniu częściej wzmiankowana niż czołowe sklepy spożywcze. Co oczywiste, prowadzi też w zestawieniu sklepów specjalistycznych.

Na drugim miejscu, z imponującym wynikiem 5,5 tys. publikacji w ciągu zaledwie 30 dni znalazła się sieć Empik. Trzecie miejsce należy do MediaMarkt. Kolejne miejsca zestawienia, poza należącym do Decathlonu piątym, zajmują markety budowlane i sklepy ze sprzętem RTV-AGD

Cash&carry, hurtowa egzotyka

Samoobsługowe hurtownie, przeznaczone głównie dla przedsiębiorców, cieszą się znacznie mniejszym zainteresowaniem internautów niż ich detaliczne odpowiedniki. Najczęściej wzmiankowany we wrześniu był Selgros Cash and Carry, z wynikiem powyżej 250 publikacji. Na drugim miejscu znalazła się sieć Makro, na trzecim zaś Eurocash

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza