W rezultacie spółka wystawia faktury szacunkowe. Jeśli chcemy tego uniknąć, to sami możemy podać przed terminem miesięcznego odczytu wartość zużycia wody, która jest widoczna na wodomierzu. Dane te trzeba podać do spółki, dzwoniąc na numer tel. 59 84 18 353 lub do rozliczeń za usługi dostarczania wody i odprowadzania ścieków – tel. 59 84 18 352, 59 84 18 358, 59 8418 359, e-mail: [email protected] pl albo do windykacji i zapłat – tel. 59 84 18 351, e-mail: [email protected]. Możemy się także kontaktować ze spółką poprzez e-mail: [email protected]
Andrzej Wójtowicz, prezes spółki Wodociągi Słupsk poinformował nas również, że z powodu zagrożenia koronawirusem na razie zawieszono proces legalizacji wodomierzy, które są wymienione co pięć lat. Jeszcze nie wiadomo, kiedy ekipy legalizacyjne znowu pojawią się u odbiorców wody obsługiwanych przez Wodociągi Słupsk.
Zobacz także: Magistrat jeszcze w tym roku chce rozpocząć przebudowę bulwarów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?