Przedstawiciele Intercity podkreślają, że akcja ma na celu poprawę komfortu i jakości podróżowania, a materiały nadesłane przez pasażerów będą cenna informacją o aktualnym stanie wagonów.
- Pragniemy się zmieniać i dostosowywać nasze standardy do oczekiwań klientów. Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku - mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik spółki PKP Intercity S.A.
Do 10 grudnia pasażerowie Intercity mogą nadsyłać do przewoźnika zdjęcia lub krótkie filmy dokumentujące stan rzeczywisty w przedziałach czy toaletach. Na podstawie zebranej dokumentacji powstanie raport i plan poprawy czystości pociągów. Do wysyłanych fotografii i filmów należy dołączyć krótki opis: datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu (np. 17.11.2010, godzina 12:01, relacja Warszawa - Kraków). Pliki mogą być również opatrzone dodatkowymi uwagami i komentarzami.
Czytaj także: Pasażerowie wprowadzili zmiany do rozkładu jazdy pociągów
- Bardzo ważny będzie dla nas dobry opis zdjęcia. Zależy nam na tym, aby pasażer podał dokładną godzinę zrobienia zdjęcia i relację pociągu, co umożliwi nam precyzyjne określenie na jakim etapie podróży pojawił się problem i czego dotyczył - dodaje Jarosław Gacki, dyrektor biura przewozów Intercity.
Zdjęcia oraz filmy można przesyłać na adres [email protected] oraz na numer telefonu 697 01 01 70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB.
Zdjęcia oraz filmy pasażerów będą podstawą do sporządzenia specjalnego raportu. Drugim etapem akcji będzie utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?