Sklep, który powstał u zbiegu ulic Słupskiej i Ogrodowej, przy wyjeździe z Ustki, zostanie otwarty w czwartek o godzinie 9 i będzie czynny do godziny 21. Od poniedziałku do soboty sklep będzie czynny w godzinach od 7 do 21. Tylko w niedziele będzie czynny od 8 do 20. Parking wybudowany przy sklepie ma pomieścić około 70 samochodów.
Ważna też informacja dla ustczan, którzy chcą podjechać do sklepu autobusem - przebudowa ulic i skrzyżowania nie zmieniła lokalizacji przystanku, który znajduje się przed samym sklepem. W Intermarche można płacić kartę.
- Z okazji otwarcia przewidujemy różne atrakcje. Będą DJ, wodzirej, klaun, animacje, prezenty dla klientów oraz degustacje - informuje Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje, że w usteckim supermarkecie znalazło pracę około 58 osób.
Otwarcie Intermarche Super w Ustce zbiegło się z 16. urodzinami sieci w Polsce. Natomiast we Francji pierwszy sklep powstał w 1969 pod marką EX Offices de distribution. W 1972 roku nastąpiła zmiana marki na Intermarche. W 1996 roku Muszkieterowie otworzyli pierwszy sklep w Polsce - w Zielonej Górze.
Sieć Intermarche posiada dwa formaty sklepów: Contact oraz większe - Super, taki jak w Ustce, który oferuje ponad 15 tysięcy produktów. Sklepy Intermarche posiadają własne wędzarnie, prowadzą rozbiór mięsa oraz wypiek pieczywa. Oferta jest wzbogacona jest także o produkty marek własnych. Wśród nich znajdują się produkty premium, artykuły ze średniego segmentu oraz tzw. ekonomiczne. Wszystkie produkty marek własnych są oznaczone wizualną informacją o ich walorach spożywczych.
Sklep oferuje też produkty delikatesowe z Francji, bio oraz ekologiczne. W markecie można opłacić rachunki, skorzystać z usług punktu foto, czy oddać do utylizacji zużyte baterie. Każdy sklep segreguje śmieci.
Marketami Intermarche zarządzają niezależni przedsiębiorcy, zrzeszeni w Grupie Muszkieterów. Każdy sklep jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością. W Ustce to spółka Barcelona. Zadaniem franczyzowych kupców jest realizacja koncepcji przyjaznego sklepu, z niskimi cenami, który jest blisko lokalnej społeczności.
Każdy z przystępujących do Grupy akceptuje Kartę Muszkietera - spis zasad i wartości, wśród których znajduje się gotowość do prowadzenia działań na rzecz społeczności lokalnych oraz pomoc osobom potrzebującym wsparcia. Z kolei Fundacja Muszkieterów od ponad dziesięciu lat przed Bożym Narodzeniem obdarowuje domy dziecka, ośrodki pomocy społecznej, parafie, punkty Caritasu i PCK.
To z pewnością urozmaicenie na handlowej mapie Ustki. Choć i tak mieszkańcy na brak marketów nie mogą narzekać. Kupują już w dwóch Biedronkach, Netto i Polomarkecie.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?