Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Internetowa Rewolucja dotarła do Koszalina

Artur Kostecki [email protected] Tel. 94 347 35 99 Fot. sxc.hu
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC, chociaż ponad 89% polskich małych i średnich firm korzysta z internetu, to stronę posiada zaledwie połowa z nich.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC, chociaż ponad 89% polskich małych i średnich firm korzysta z internetu, to stronę posiada zaledwie połowa z nich.
Mawiają, że nie istniejesz, jeśli nie ma cię w internecie. W obecnych czasach to twierdzenie, ma zastosowanie szczególnie w przypadku działalności firm.

Mogli się o tym wczoraj przekonać przedsiębiorcy w Koszalinie.

Na parkingu przy ul. Grunwaldzkiej zatrzymała się wczoraj ciężarówka promująca akcję edukacyjną "Internetowa Rewolucja w Trasie".

Zgodnie z zapowiedziami charakterystyczny samochód miał stanąć na pl. Wolności przy głównej poczcie. Okazało się jednak, że była to błędnie podana lokalizacja, dlatego też z pl. Wolności, wszystkich chętnych we właściwe miejsce kierowały hostessy.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC, chociaż ponad 89% polskich małych i średnich firm korzysta z internetu, to stronę posiada zaledwie połowa z nich. W związku z niską świadomością wiedzy na temat zalet sieci wśród przedsiębiorców, wystartowała Internetowa Rewolucja, akcja skierowana do małych i średnich firm, które nie są obecne w sieci.

W ramach akcji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu internetu w swojej działalności.

Dzięki darmowemu pakietowi startowemu (półrocznemu), wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc.

Organizatorami akcji są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.

- Staramy się przełamać stereotyp, że internet to skomplikowana rzecz - mówi Przemysław Modrzewski, koordynator akcji "Internetowa Rewolucja". - Jednocześnie omijamy celowo duże miasta, ponieważ w mniejszych ośrodkach znajduje się bardzo wiele firm, które chcą zadbać o prowadzoną przez siebie działalność, ale napotykają na barierę technologiczną. My chcemy im pomóc zaistnieć.

Czytaj też> Koszalin> Jak wykorzystać Internet do szukania zatrudnienia

 

Ciężarówka "Rewolucji" pojawi się w sumie w 18 miastach. Koszalin był czwartym na tej trasie. Cała akcja zakończy się w październiku.

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza