Odpowiedzi na te pytania znajdują się w kolejnych, właśnie udostępnionych modułach szkolenia Akademii PARP "Techniki sprzedaży".
Najnowsze szkolenie on-line Akademii PARP skierowane jest do przedsiębiorców i pracowników z mikro, małych i średnich firm. Składa się z ośmiu modułów, w których zagadnienia przedstawiono za pomocą interaktywnych ćwiczeń i studiów przypadku.
Z pierwszych czterech modułów szkolenia uczestnicy dowiedzieli się kim jest sprzedawca, kim jest klient i na czym polega proces sprzedaży. Choć wydaje się to oczywiste, to istnieje wiele mitów dotyczących zarówno zawodu sprzedawcy, jak i roli klienta, które utrudniają prowadzenie profesjonalnej sprzedaży.
W nowym, piątym module, uczestnik znajdzie praktyczne wskazówki, jak przygotować się do prezentacji handlowej. Moduł "Trudne sytuacje w sprzedaży" pokazuje, jak radzić sobie z problemami. Uczestnicy zrozumieją i opanują umiejętność rozmawiania o cenie z klientem. Nauczą się także reagowania w sytuacji, gdy klient stawia opór lub należy do "trudnych".
"Finalizowanie sprzedaży" to kolejny moduł szkolenia "Techniki sprzedaży". Po jego ukończeniu sprzedawcy i przedsiębiorcy z MSP będą potrafili poradzić sobie z trudnym zadaniem zakończenia transakcji.
Ostatni moduł w całości poświęcono sprzedaży przez telefon.
"Techniki sprzedaży" to już 28 bezpłatne szkolenie internetowe Akademii PARP, dostępne na portalu www.akademiaparp.gov.pl.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?