Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jacex z Kołobrzegu z sukcesem w rankingu Newsweeka

Artur Kostecki [email protected] Tel. 94 347 35 99 Fot. Goodyear
Sukces Jaceksu nie dziwi, bowiem kierowcy wyrażają się o kołobrzeskim serwisie w samych superlatywach.
Sukces Jaceksu nie dziwi, bowiem kierowcy wyrażają się o kołobrzeskim serwisie w samych superlatywach.
Należące do sieci Premio Autocentrum Jacex z Kołobrzegu znalazło się w gronie laureatów Rankingu "Firmy Rodzinne Roku" organizowanego przez magazyn "Newsweek Polska".

 

 

Sukces Jaceksu nie dziwi, bowiem kierowcy wyrażają się o kołobrzeskim serwisie w samych superlatywach. Podkreślają, że poziom obsługi w rodzinnych firmach jest bardzo wysoki. Takich firm jest w Polsce coraz więcej. Ich udział w sektorze mikro, małych i średnich przedsiębiorstw wynosi 36 procent. Wytwarzają one w sumie ponad 10 procent polskiego PKB.

- Przedsiębiorstwa rodzinne są kierowane przez ludzi, których łączy więcej niż tylko sprawy zawodowe - powiedział Sebastian Margalski, sekretarz i członek zarządu stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych. - Firmie rodzinnej nadajemy często własne nazwisko.

To zobowiązuje, ale także daje wymierne korzyści klientom, bo takie przedsiębiorstwo dba o swoje dobre imię. Warto dodać, że firmy rodzinne świetnie funkcjonują zarówno samodzielnie, jak i we współpracy z większymi partnerami, od których mogą czerpać wiedzę i dzięki temu szybciej się rozwijać.

Tak właśnie dzieje się w przypadku zarządzanych przez rodziny serwisów, które weszły do sieci Premio. Zaangażowanie i doświadczenie ich właścicieli zostało wzbogacone o wiedzę Premio - sieci, do której należy dziś 600 serwisów w 12 europejskich krajach.

Ryszard Kozłowski, właściciel firmy Autocentrum Jacex z Kołobrzegu mówi: - Na początku pracowałem z pracownikami przez 16 godzin na dobę. Zdarzało się, że wymienialiśmy opony ciężarowe w nocy przy -20 stopniach Celsjusza.

Czytaj też> Serwisy autoryzowane i niezależne. Ceny różnią się nawet trzykrotnie

 

Początki były trudne, ale przyniosły sukces, między innymi dzięki naszej koncentracji na jakości obsługi klienta. To jest klucz w tej branży. Odpowiednie podejście powoduje, że klient sam do nas wraca i jeszcze zachęca innych. Bardzo pomaga też dobór odpowiednich partnerów, takich jak Premio.

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza