Jeszcze można zostać członkiem obwodowej komisji wyborczej do wyborów prezydenckich zaplanowanych na 10 maja

Zbigniew Marecki
Jeśli nie boisz się koronawirusa i chcesz pracować w obwodowej komisji wyborczej, w słupskiej delegaturze Krajowego Biura Wyborczego jeszcze możesz zgłosić swoją kandydaturę. W dniu wyborów zarobisz co najmniej 350 złotych.

Informację na ten temat 16 kwietnia na stronie internetowej słupskiej Delegatury Krajowego Biura Wyborczego zamieścił sędzia Marek Lagut, komisarzy wyborczych w Słupsku. Wynika z niej, że w związku z wyborami prezydenta RP zarządzonymi
na 10 maja 2020 roku wyborcy w dalszym ciągu mogą zgłaszać się do obwodowych komisji wyborczych. Aby wziąć udział w ich pracy, należy wypełnić zgłoszenie oraz przesłać je skanem do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Słupsku na adres:
slupsk@kbw.gov.pl lub do danego urzędu gminy. Zgłoszenie jest dostępne na stronie internetowej Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Słupsku: slupsk.kbw.gov.pl.

Przypomnijmy: kandydatem do składu komisji może być osoba posiadająca prawo wybierania, tj. osoba, która: jest obywatelem polskim; najpóźniej w dniu zgłoszenia kończy 18 lat; stale zamieszkuje na obszarze województwa pomorskiego, w którym jest zgłaszana do komisji i jest wpisana do stałego rejestru wyborców jednej z gmin na obszarze województwa
pomorskiego, nie jest pozbawiona praw publicznych prawomocnym orzeczeniem sądu; nie jest pozbawiona praw wyborczych prawomocnym orzeczeniem Trybunału Stanu; nie jest ubezwłasnowolniona prawomocnym orzeczeniem sądu.

Osobom, które zdecydują się na zasiadanie w obwodowej komisji wyborczej, przysługuje zryczałtowana dieta za czas związany z wykonywaniem przypisanych im czynności. Wysokość diety w pierwszej turze wyborów wynosi: dla przewodniczących obwodowych komisji wyborczych – 500 zł, dla zastępców przewodniczących obwodowych komisji wyborczych - 400 zł, dla członków obwodowych komisji wyborczych – 350 zł.

Jak się dowiedzieliśmy, teren działalności słupskiej Delegatury Krajowego Biura Wyborczego obejmuje 72 gminy. W sumie komisarz wyborczy ze Słupska powinien powołać 772 obwodowe komisje wyborcze. W każdej z nich - w zależności od liczby wyborców w obwodzie - musi pracować od 5 do 13 członków. Do czwartku swoich kandydatów mogły zgłaszać zarejestrowane komitety wyborcze. Uprawnienie takie miało 40 komitetów, ale skorzystały z niego nieliczne. Na podstawie ich zgłoszeń i zgłoszeń osób prywatnych 20 kwietnia komisarz wyborczy powoła komisje obwodowe tam, gdzie skompletowano co najmniej minimalny skład. Tylko w kilku przeprowadzono losowanie, bo chętnych do pracy w komisji było więcej niż przewiduje ustawowy skład. Nie wiadomo jednak, czy te składy się utrzymają, bo każdy członek komisji może się wycofać nawet w dniu głosowania. Dlatego komisarz wyborczy w Słupsku nadal prowadzi nabór chętnych do pracy w obwodowych komisjach wyborczych.

iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 44

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
20 kwietnia, 20:12, Gość:

" Po nowemu mamy bardak w całym systemie prawa i sądownictwa. Takiego kolesiostwa i stronniczości to nawet komuniści nie potrafili zrobić. Pis zarzucał PSL- owi nepotyzm a rozbudował go o 200% Za PO nie byliśmy skłóceni z Europą. Budowane było więcej dróg. My na pomorzu w regionie Słupska (S 6 )jesteśmy ofiarą tej bandy. . Policja nie ścigała walczących o demokrację. Przy pis bandzie ochraniani są rasiści i zwolennicy faszyzmu a bici są walczący o demokrację. PO nie myślało o ściągnięciu z Anglii 100 ton złota. Może dodasz sobie pytanie i odpowiedz w jakim celu. Po co Glapiński skupuje obligacje z innych banków. Tu mógłbyś dać odpowiedź, że w finansach mogło by być tak jak było. Czyli rząd PO zdając urząd pozostawił nadwyżkę budżetową, którą pis roztrwonił Czy o to chodzi, że mamy dążyć do dyktatury, bo to widać .Obyś był mądry przed szkodą a nie po szkodzie... ."

Wierzysz w to co napisałeś ??

20 kwietnia, 21:02, Gość:

Obawiam się,że Twoja świadomość obywatelska jest na niskim poziomie. Nie potrafisz wyciągać wniosków z czyiś błędów i bezwarunkowo wierzysz temu co Kaczyński. Nie bierzesz także pod uwagę, że władza w jednym ręku prowadzi do wypaczeń i nie ma nad tą władzą żadnej kontroli. Odpowiedz sobie na to. Jakie będą możliwości do odwołania pis-u od władzy. Tu droga się zamyka. Nie będzie w kraju żadnych instancji odwoławczych, w których nie będą zasiadali ludzie powiązani z pis-em.. Po prostu, staniemy się bezbronni. Czy chcesz swój los oddać w ręce satrapy. Ja nie twierdzę, że PO nie popełniło żadnych błędów, ale takiego bardaku i takiego rozregulowania wszystkich instytucja nie dokonał żadne rząd. Samo zawieszenie PKW i oddanie organizacji wyborów szadzącym powinno dać Ci do myślenia,czy rzeczywiście to będą wybory czy. czy budowanie dyktatury. To już się dzieje i to będzie ostatni etap, który Kaczyńskiemu otworzy drogę do jedynowładztwa bez żadnej kontroli .Nie po to Kaczyński zaczął demontaż państwa od zawłaszczenia całego systemu prawnego. To nie jest śmieszne Jedną nogą już jesteśmy po za UE .. . .

20 kwietnia, 22:21, Gość:

Obawiam się że przegracie nie tylko te wybory ale i kolejne.

Koniec dyskusji.

Czyli trzymasz zasady, "" CO PAN MI ZROBI JAK NIE ODDAM PAŃSKIEGO PŁASZCZA Bezczelność pis-owskiej hołoty jest porażająca i ty tek kierunek trzymasz . Wysuwałeś żądania aby przestawić Tobie konkrety. W jaki ty sposób na to odpowiadałeś, dalej kręciłeś się wokół żądań. Czyli jaki z tego wniosek, że stawiane przeze mnie zarzuty przyjmujesz jako wiarygodne i zgodne z faktami. Banda """zarządza"" i rujnuje wszystkie dziedziny życia naszego kraju. Na szczęście ,że nie dotykali się do przemysłu, bo i to by zniszczyli. Tej hołoty miejscem powinny być sale sądowe z zarzutem zdrady narodowej . Nie pozdrawiam kończąc dyskusję ..

G
Gość
20 kwietnia, 20:12, Gość:

" Po nowemu mamy bardak w całym systemie prawa i sądownictwa. Takiego kolesiostwa i stronniczości to nawet komuniści nie potrafili zrobić. Pis zarzucał PSL- owi nepotyzm a rozbudował go o 200% Za PO nie byliśmy skłóceni z Europą. Budowane było więcej dróg. My na pomorzu w regionie Słupska (S 6 )jesteśmy ofiarą tej bandy. . Policja nie ścigała walczących o demokrację. Przy pis bandzie ochraniani są rasiści i zwolennicy faszyzmu a bici są walczący o demokrację. PO nie myślało o ściągnięciu z Anglii 100 ton złota. Może dodasz sobie pytanie i odpowiedz w jakim celu. Po co Glapiński skupuje obligacje z innych banków. Tu mógłbyś dać odpowiedź, że w finansach mogło by być tak jak było. Czyli rząd PO zdając urząd pozostawił nadwyżkę budżetową, którą pis roztrwonił Czy o to chodzi, że mamy dążyć do dyktatury, bo to widać .Obyś był mądry przed szkodą a nie po szkodzie... ."

Wierzysz w to co napisałeś ??

20 kwietnia, 21:02, Gość:

Obawiam się,że Twoja świadomość obywatelska jest na niskim poziomie. Nie potrafisz wyciągać wniosków z czyiś błędów i bezwarunkowo wierzysz temu co Kaczyński. Nie bierzesz także pod uwagę, że władza w jednym ręku prowadzi do wypaczeń i nie ma nad tą władzą żadnej kontroli. Odpowiedz sobie na to. Jakie będą możliwości do odwołania pis-u od władzy. Tu droga się zamyka. Nie będzie w kraju żadnych instancji odwoławczych, w których nie będą zasiadali ludzie powiązani z pis-em.. Po prostu, staniemy się bezbronni. Czy chcesz swój los oddać w ręce satrapy. Ja nie twierdzę, że PO nie popełniło żadnych błędów, ale takiego bardaku i takiego rozregulowania wszystkich instytucja nie dokonał żadne rząd. Samo zawieszenie PKW i oddanie organizacji wyborów szadzącym powinno dać Ci do myślenia,czy rzeczywiście to będą wybory czy. czy budowanie dyktatury. To już się dzieje i to będzie ostatni etap, który Kaczyńskiemu otworzy drogę do jedynowładztwa bez żadnej kontroli .Nie po to Kaczyński zaczął demontaż państwa od zawłaszczenia całego systemu prawnego. To nie jest śmieszne Jedną nogą już jesteśmy po za UE .. . .

Obawiam się że przegracie nie tylko te wybory ale i kolejne.

Koniec dyskusji.

G
Gość
20 kwietnia, 20:12, Gość:

" Po nowemu mamy bardak w całym systemie prawa i sądownictwa. Takiego kolesiostwa i stronniczości to nawet komuniści nie potrafili zrobić. Pis zarzucał PSL- owi nepotyzm a rozbudował go o 200% Za PO nie byliśmy skłóceni z Europą. Budowane było więcej dróg. My na pomorzu w regionie Słupska (S 6 )jesteśmy ofiarą tej bandy. . Policja nie ścigała walczących o demokrację. Przy pis bandzie ochraniani są rasiści i zwolennicy faszyzmu a bici są walczący o demokrację. PO nie myślało o ściągnięciu z Anglii 100 ton złota. Może dodasz sobie pytanie i odpowiedz w jakim celu. Po co Glapiński skupuje obligacje z innych banków. Tu mógłbyś dać odpowiedź, że w finansach mogło by być tak jak było. Czyli rząd PO zdając urząd pozostawił nadwyżkę budżetową, którą pis roztrwonił Czy o to chodzi, że mamy dążyć do dyktatury, bo to widać .Obyś był mądry przed szkodą a nie po szkodzie... ."

Wierzysz w to co napisałeś ??

Obawiam się,że Twoja świadomość obywatelska jest na niskim poziomie. Nie potrafisz wyciągać wniosków z czyiś błędów i bezwarunkowo wierzysz temu co Kaczyński. Nie bierzesz także pod uwagę, że władza w jednym ręku prowadzi do wypaczeń i nie ma nad tą władzą żadnej kontroli. Odpowiedz sobie na to. Jakie będą możliwości do odwołania pis-u od władzy. Tu droga się zamyka. Nie będzie w kraju żadnych instancji odwoławczych, w których nie będą zasiadali ludzie powiązani z pis-em.. Po prostu, staniemy się bezbronni. Czy chcesz swój los oddać w ręce satrapy. Ja nie twierdzę, że PO nie popełniło żadnych błędów, ale takiego bardaku i takiego rozregulowania wszystkich instytucja nie dokonał żadne rząd. Samo zawieszenie PKW i oddanie organizacji wyborów szadzącym powinno dać Ci do myślenia,czy rzeczywiście to będą wybory czy. czy budowanie dyktatury. To już się dzieje i to będzie ostatni etap, który Kaczyńskiemu otworzy drogę do jedynowładztwa bez żadnej kontroli .Nie po to Kaczyński zaczął demontaż państwa od zawłaszczenia całego systemu prawnego. To nie jest śmieszne Jedną nogą już jesteśmy po za UE .. . .

G
Gość
" Po nowemu mamy bardak w całym systemie prawa i sądownictwa. Takiego kolesiostwa i stronniczości to nawet komuniści nie potrafili zrobić. Pis zarzucał PSL- owi nepotyzm a rozbudował go o 200% Za PO nie byliśmy skłóceni z Europą. Budowane było więcej dróg. My na pomorzu w regionie Słupska (S 6 )jesteśmy ofiarą tej bandy. . Policja nie ścigała walczących o demokrację. Przy pis bandzie ochraniani są rasiści i zwolennicy faszyzmu a bici są walczący o demokrację. PO nie myślało o ściągnięciu z Anglii 100 ton złota. Może dodasz sobie pytanie i odpowiedz w jakim celu. Po co Glapiński skupuje obligacje z innych banków. Tu mógłbyś dać odpowiedź, że w finansach mogło by być tak jak było. Czyli rząd PO zdając urząd pozostawił nadwyżkę budżetową, którą pis roztrwonił Czy o to chodzi, że mamy dążyć do dyktatury, bo to widać .Obyś był mądry przed szkodą a nie po szkodzie... ."

Wierzysz w to co napisałeś ??
G
Gość
19 kwietnia, 19:57, Gość:

"Jeśli jest pandemia to konstytucja przewiduje takie sytuacje. Wystarczy ogłosić STAN ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO. Konstytucja także mówi o podstawowych założeniach jakie muszą być spełnione. Ty wyraźnie i świadomie to pomijasz, że muszą być BEZPOŚREDNIE, TAJNE Te wartości są nie spełnione i to jest do podważenia . Każdy są to podważy, że nie było kampanii, nie były tajne i poczta polska nie ma uprawnień do bezpośredniego udziału w głosowaniu. PId prze do wyborów, bo zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Duda przegra to oni sal sądowych by nieopuszczani. To jest podstawowy powód wysyłania wyborców do lokali czy do skrzynki pocztowej po mimo występujących zagrożeń. Duda o skarżenia stał by na pierwszym miejscu za wielkopostne załamanie konstytucji. Tu jest pie pogrzebany ... .. "

No dobrze, dobrze ... w kółko te same bredzenie z którego nic nie wynika.

Konkretnie co Wy macie do zaoferowania skoro PiS taki straszny ?

Szczaw, mirabelki, bub, humus, włoszczyzna i zielona wyspa mi się przejadły ... podobnie jak twoje pieprzenie.

20 kwietnia, 07:34, Gość:

Kolejne polepszenie, że pis taki wspaniały. T Tobie pis buduje państwo , którym zarządzał będzie satrapą dyktator. Tego nie jesteś zdolny dostrzec i To już nie jest pieprzenie. Nie widzisz, że Kaczyński ma w pełnym władaniu cały system sądownictwa włącznie z prokuraturą. Wykonywane na początku starcia z państwem i działaczem tej partii jest na pozycji straconej. JAKO PPrzykład mogę podać proces prostego zdarzenia drogowego z Szydło, który do dzisiaj nie jest wyjaśniony. Tak zataczą, żeby urobić kierowcę Seicento. Drugi to dwie wieże. Kaczyński nawet zrobił w rogi swojego z rodziny. To co tu mówić o szarym obywateli. Ośmiorniczki Sikorskiego i zegarek Nowaka to przy kradzieży tej bandy to pryszcz. Tu można by jeszcze wyliczać TK izba dyscyplinarna i motłoch zasiadających na stanowiskach rządowych i To już nie są mirabelki i bredzenie, które jest twoją domeną.

20 kwietnia, 9:49, Gość:

Nadal nie wiem co macie do zaoferowania szaremu obywatelowi, oprócz odsunięcia PiS od władzy ?

20 kwietnia, 11:35, Gość:

co do zaoferowanie. Na pewno nie burdel prawny, który widać, że akceptuje. Czy do cholery jesteś ślepcem i zniszczenie całego systemu prawnego to ty społeczeństwu chcesz oferować. Kompletne zniszczenie finansów państwa to twój szczyt marzeń. Czy to tobie pasuje, że szary obywatel w zderzeniu z państwem nie będzie miał sprawiedliwości. Czy ty tego nie widzisz. Pytasz się co do zaoferowania. Powrót na ścieżkę porządku prawnego. Kaczyński to dyktatura. i wyjście z UE

20 kwietnia, 15:12, Gość:

W końcu masz rację, wymiar sprawiedliwości należy reformować, ale czy WY chcecie reformować czy ma być jak dotychczas ?

20 kwietnia, 18:49, Gość:

Zgodnie z konstytucją, trójpodział władzy i niezależny od polityków

20 kwietnia, 19:03, Gość:

Racja i zgodnie z konstytucją jest teraz tak jak w innych mocno demokratycznych państwach.

Po to się robi zmiany żeby tak jak w innych państwach było lepiej.

Jak będziecie mieli podobną władzę to zmienicie tak jak wam pasuje czyli będzie po staremu.

Po nowemu mamy bardak w całym systemie prawa i sądownictwa. Takiego kolesiostwa i stronniczości to nawet komuniści nie potrafili zrobić. Pis zarzucał PSL- owi nepotyzm a rozbudował go o 200% Za PO nie byliśmy skłóceni z Europą. Budowane było więcej dróg. My na pomorzu w regionie Słupska (S 6 )jesteśmy ofiarą tej bandy. . Policja nie ścigała walczących o demokrację. Przy pis bandzie ochraniani są rasiści i zwolennicy faszyzmu a bici są walczący o demokrację. PO nie myślało o ściągnięciu z Anglii 100 ton złota. Może dodasz sobie pytanie i odpowiedz w jakim celu. Po co Glapiński skupuje obligacje z innych banków. Tu mógłbyś dać odpowiedź, że w finansach mogło by być tak jak było. Czyli rząd PO zdając urząd pozostawił nadwyżkę budżetową, którą pis roztrwonił Czy o to chodzi, że mamy dążyć do dyktatury, bo to widać .Obyś był mądry przed szkodą a nie po szkodzie... .

G
Gość
19 kwietnia, 19:57, Gość:

"Jeśli jest pandemia to konstytucja przewiduje takie sytuacje. Wystarczy ogłosić STAN ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO. Konstytucja także mówi o podstawowych założeniach jakie muszą być spełnione. Ty wyraźnie i świadomie to pomijasz, że muszą być BEZPOŚREDNIE, TAJNE Te wartości są nie spełnione i to jest do podważenia . Każdy są to podważy, że nie było kampanii, nie były tajne i poczta polska nie ma uprawnień do bezpośredniego udziału w głosowaniu. PId prze do wyborów, bo zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Duda przegra to oni sal sądowych by nieopuszczani. To jest podstawowy powód wysyłania wyborców do lokali czy do skrzynki pocztowej po mimo występujących zagrożeń. Duda o skarżenia stał by na pierwszym miejscu za wielkopostne załamanie konstytucji. Tu jest pie pogrzebany ... .. "

No dobrze, dobrze ... w kółko te same bredzenie z którego nic nie wynika.

Konkretnie co Wy macie do zaoferowania skoro PiS taki straszny ?

Szczaw, mirabelki, bub, humus, włoszczyzna i zielona wyspa mi się przejadły ... podobnie jak twoje pieprzenie.

20 kwietnia, 07:34, Gość:

Kolejne polepszenie, że pis taki wspaniały. T Tobie pis buduje państwo , którym zarządzał będzie satrapą dyktator. Tego nie jesteś zdolny dostrzec i To już nie jest pieprzenie. Nie widzisz, że Kaczyński ma w pełnym władaniu cały system sądownictwa włącznie z prokuraturą. Wykonywane na początku starcia z państwem i działaczem tej partii jest na pozycji straconej. JAKO PPrzykład mogę podać proces prostego zdarzenia drogowego z Szydło, który do dzisiaj nie jest wyjaśniony. Tak zataczą, żeby urobić kierowcę Seicento. Drugi to dwie wieże. Kaczyński nawet zrobił w rogi swojego z rodziny. To co tu mówić o szarym obywateli. Ośmiorniczki Sikorskiego i zegarek Nowaka to przy kradzieży tej bandy to pryszcz. Tu można by jeszcze wyliczać TK izba dyscyplinarna i motłoch zasiadających na stanowiskach rządowych i To już nie są mirabelki i bredzenie, które jest twoją domeną.

20 kwietnia, 9:49, Gość:

Nadal nie wiem co macie do zaoferowania szaremu obywatelowi, oprócz odsunięcia PiS od władzy ?

20 kwietnia, 11:35, Gość:

co do zaoferowanie. Na pewno nie burdel prawny, który widać, że akceptuje. Czy do cholery jesteś ślepcem i zniszczenie całego systemu prawnego to ty społeczeństwu chcesz oferować. Kompletne zniszczenie finansów państwa to twój szczyt marzeń. Czy to tobie pasuje, że szary obywatel w zderzeniu z państwem nie będzie miał sprawiedliwości. Czy ty tego nie widzisz. Pytasz się co do zaoferowania. Powrót na ścieżkę porządku prawnego. Kaczyński to dyktatura. i wyjście z UE

20 kwietnia, 15:12, Gość:

W końcu masz rację, wymiar sprawiedliwości należy reformować, ale czy WY chcecie reformować czy ma być jak dotychczas ?

20 kwietnia, 18:49, Gość:

Zgodnie z konstytucją, trójpodział władzy i niezależny od polityków

Racja i zgodnie z konstytucją jest teraz tak jak w innych mocno demokratycznych państwach.

Po to się robi zmiany żeby tak jak w innych państwach było lepiej.

Jak będziecie mieli podobną władzę to zmienicie tak jak wam pasuje czyli będzie po staremu.

G
Gość
19 kwietnia, 19:57, Gość:

"Jeśli jest pandemia to konstytucja przewiduje takie sytuacje. Wystarczy ogłosić STAN ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO. Konstytucja także mówi o podstawowych założeniach jakie muszą być spełnione. Ty wyraźnie i świadomie to pomijasz, że muszą być BEZPOŚREDNIE, TAJNE Te wartości są nie spełnione i to jest do podważenia . Każdy są to podważy, że nie było kampanii, nie były tajne i poczta polska nie ma uprawnień do bezpośredniego udziału w głosowaniu. PId prze do wyborów, bo zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Duda przegra to oni sal sądowych by nieopuszczani. To jest podstawowy powód wysyłania wyborców do lokali czy do skrzynki pocztowej po mimo występujących zagrożeń. Duda o skarżenia stał by na pierwszym miejscu za wielkopostne załamanie konstytucji. Tu jest pie pogrzebany ... .. "

No dobrze, dobrze ... w kółko te same bredzenie z którego nic nie wynika.

Konkretnie co Wy macie do zaoferowania skoro PiS taki straszny ?

Szczaw, mirabelki, bub, humus, włoszczyzna i zielona wyspa mi się przejadły ... podobnie jak twoje pieprzenie.

20 kwietnia, 07:34, Gość:

Kolejne polepszenie, że pis taki wspaniały. T Tobie pis buduje państwo , którym zarządzał będzie satrapą dyktator. Tego nie jesteś zdolny dostrzec i To już nie jest pieprzenie. Nie widzisz, że Kaczyński ma w pełnym władaniu cały system sądownictwa włącznie z prokuraturą. Wykonywane na początku starcia z państwem i działaczem tej partii jest na pozycji straconej. JAKO PPrzykład mogę podać proces prostego zdarzenia drogowego z Szydło, który do dzisiaj nie jest wyjaśniony. Tak zataczą, żeby urobić kierowcę Seicento. Drugi to dwie wieże. Kaczyński nawet zrobił w rogi swojego z rodziny. To co tu mówić o szarym obywateli. Ośmiorniczki Sikorskiego i zegarek Nowaka to przy kradzieży tej bandy to pryszcz. Tu można by jeszcze wyliczać TK izba dyscyplinarna i motłoch zasiadających na stanowiskach rządowych i To już nie są mirabelki i bredzenie, które jest twoją domeną.

20 kwietnia, 9:49, Gość:

Nadal nie wiem co macie do zaoferowania szaremu obywatelowi, oprócz odsunięcia PiS od władzy ?

20 kwietnia, 11:35, Gość:

co do zaoferowanie. Na pewno nie burdel prawny, który widać, że akceptuje. Czy do cholery jesteś ślepcem i zniszczenie całego systemu prawnego to ty społeczeństwu chcesz oferować. Kompletne zniszczenie finansów państwa to twój szczyt marzeń. Czy to tobie pasuje, że szary obywatel w zderzeniu z państwem nie będzie miał sprawiedliwości. Czy ty tego nie widzisz. Pytasz się co do zaoferowania. Powrót na ścieżkę porządku prawnego. Kaczyński to dyktatura. i wyjście z UE

20 kwietnia, 15:12, Gość:

W końcu masz rację, wymiar sprawiedliwości należy reformować, ale czy WY chcecie reformować czy ma być jak dotychczas ?

Zgodnie z konstytucją, trójpodział władzy i niezależny od polityków

G
Gość
19 kwietnia, 19:57, Gość:

"Jeśli jest pandemia to konstytucja przewiduje takie sytuacje. Wystarczy ogłosić STAN ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO. Konstytucja także mówi o podstawowych założeniach jakie muszą być spełnione. Ty wyraźnie i świadomie to pomijasz, że muszą być BEZPOŚREDNIE, TAJNE Te wartości są nie spełnione i to jest do podważenia . Każdy są to podważy, że nie było kampanii, nie były tajne i poczta polska nie ma uprawnień do bezpośredniego udziału w głosowaniu. PId prze do wyborów, bo zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Duda przegra to oni sal sądowych by nieopuszczani. To jest podstawowy powód wysyłania wyborców do lokali czy do skrzynki pocztowej po mimo występujących zagrożeń. Duda o skarżenia stał by na pierwszym miejscu za wielkopostne załamanie konstytucji. Tu jest pie pogrzebany ... .. "

No dobrze, dobrze ... w kółko te same bredzenie z którego nic nie wynika.

Konkretnie co Wy macie do zaoferowania skoro PiS taki straszny ?

Szczaw, mirabelki, bub, humus, włoszczyzna i zielona wyspa mi się przejadły ... podobnie jak twoje pieprzenie.

20 kwietnia, 07:34, Gość:

Kolejne polepszenie, że pis taki wspaniały. T Tobie pis buduje państwo , którym zarządzał będzie satrapą dyktator. Tego nie jesteś zdolny dostrzec i To już nie jest pieprzenie. Nie widzisz, że Kaczyński ma w pełnym władaniu cały system sądownictwa włącznie z prokuraturą. Wykonywane na początku starcia z państwem i działaczem tej partii jest na pozycji straconej. JAKO PPrzykład mogę podać proces prostego zdarzenia drogowego z Szydło, który do dzisiaj nie jest wyjaśniony. Tak zataczą, żeby urobić kierowcę Seicento. Drugi to dwie wieże. Kaczyński nawet zrobił w rogi swojego z rodziny. To co tu mówić o szarym obywateli. Ośmiorniczki Sikorskiego i zegarek Nowaka to przy kradzieży tej bandy to pryszcz. Tu można by jeszcze wyliczać TK izba dyscyplinarna i motłoch zasiadających na stanowiskach rządowych i To już nie są mirabelki i bredzenie, które jest twoją domeną.

20 kwietnia, 9:49, Gość:

Nadal nie wiem co macie do zaoferowania szaremu obywatelowi, oprócz odsunięcia PiS od władzy ?

20 kwietnia, 11:35, Gość:

co do zaoferowanie. Na pewno nie burdel prawny, który widać, że akceptuje. Czy do cholery jesteś ślepcem i zniszczenie całego systemu prawnego to ty społeczeństwu chcesz oferować. Kompletne zniszczenie finansów państwa to twój szczyt marzeń. Czy to tobie pasuje, że szary obywatel w zderzeniu z państwem nie będzie miał sprawiedliwości. Czy ty tego nie widzisz. Pytasz się co do zaoferowania. Powrót na ścieżkę porządku prawnego. Kaczyński to dyktatura. i wyjście z UE

W końcu masz rację, wymiar sprawiedliwości należy reformować, ale czy WY chcecie reformować czy ma być jak dotychczas ?

G
Gość
19 kwietnia, 19:57, Gość:

"Jeśli jest pandemia to konstytucja przewiduje takie sytuacje. Wystarczy ogłosić STAN ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO. Konstytucja także mówi o podstawowych założeniach jakie muszą być spełnione. Ty wyraźnie i świadomie to pomijasz, że muszą być BEZPOŚREDNIE, TAJNE Te wartości są nie spełnione i to jest do podważenia . Każdy są to podważy, że nie było kampanii, nie były tajne i poczta polska nie ma uprawnień do bezpośredniego udziału w głosowaniu. PId prze do wyborów, bo zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Duda przegra to oni sal sądowych by nieopuszczani. To jest podstawowy powód wysyłania wyborców do lokali czy do skrzynki pocztowej po mimo występujących zagrożeń. Duda o skarżenia stał by na pierwszym miejscu za wielkopostne załamanie konstytucji. Tu jest pie pogrzebany ... .. "

No dobrze, dobrze ... w kółko te same bredzenie z którego nic nie wynika.

Konkretnie co Wy macie do zaoferowania skoro PiS taki straszny ?

Szczaw, mirabelki, bub, humus, włoszczyzna i zielona wyspa mi się przejadły ... podobnie jak twoje pieprzenie.

20 kwietnia, 07:34, Gość:

Kolejne polepszenie, że pis taki wspaniały. T Tobie pis buduje państwo , którym zarządzał będzie satrapą dyktator. Tego nie jesteś zdolny dostrzec i To już nie jest pieprzenie. Nie widzisz, że Kaczyński ma w pełnym władaniu cały system sądownictwa włącznie z prokuraturą. Wykonywane na początku starcia z państwem i działaczem tej partii jest na pozycji straconej. JAKO PPrzykład mogę podać proces prostego zdarzenia drogowego z Szydło, który do dzisiaj nie jest wyjaśniony. Tak zataczą, żeby urobić kierowcę Seicento. Drugi to dwie wieże. Kaczyński nawet zrobił w rogi swojego z rodziny. To co tu mówić o szarym obywateli. Ośmiorniczki Sikorskiego i zegarek Nowaka to przy kradzieży tej bandy to pryszcz. Tu można by jeszcze wyliczać TK izba dyscyplinarna i motłoch zasiadających na stanowiskach rządowych i To już nie są mirabelki i bredzenie, które jest twoją domeną.

20 kwietnia, 9:49, Gość:

Nadal nie wiem co macie do zaoferowania szaremu obywatelowi, oprócz odsunięcia PiS od władzy ?

co do zaoferowanie. Na pewno nie burdel prawny, który widać, że akceptuje. Czy do cholery jesteś ślepcem i zniszczenie całego systemu prawnego to ty społeczeństwu chcesz oferować. Kompletne zniszczenie finansów państwa to twój szczyt marzeń. Czy to tobie pasuje, że szary obywatel w zderzeniu z państwem nie będzie miał sprawiedliwości. Czy ty tego nie widzisz. Pytasz się co do zaoferowania. Powrót na ścieżkę porządku prawnego. Kaczyński to dyktatura. i wyjście z UE

G
Gość
19 kwietnia, 19:57, Gość:

"Jeśli jest pandemia to konstytucja przewiduje takie sytuacje. Wystarczy ogłosić STAN ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO. Konstytucja także mówi o podstawowych założeniach jakie muszą być spełnione. Ty wyraźnie i świadomie to pomijasz, że muszą być BEZPOŚREDNIE, TAJNE Te wartości są nie spełnione i to jest do podważenia . Każdy są to podważy, że nie było kampanii, nie były tajne i poczta polska nie ma uprawnień do bezpośredniego udziału w głosowaniu. PId prze do wyborów, bo zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Duda przegra to oni sal sądowych by nieopuszczani. To jest podstawowy powód wysyłania wyborców do lokali czy do skrzynki pocztowej po mimo występujących zagrożeń. Duda o skarżenia stał by na pierwszym miejscu za wielkopostne załamanie konstytucji. Tu jest pie pogrzebany ... .. "

No dobrze, dobrze ... w kółko te same bredzenie z którego nic nie wynika.

Konkretnie co Wy macie do zaoferowania skoro PiS taki straszny ?

Szczaw, mirabelki, bub, humus, włoszczyzna i zielona wyspa mi się przejadły ... podobnie jak twoje pieprzenie.

20 kwietnia, 07:34, Gość:

Kolejne polepszenie, że pis taki wspaniały. T Tobie pis buduje państwo , którym zarządzał będzie satrapą dyktator. Tego nie jesteś zdolny dostrzec i To już nie jest pieprzenie. Nie widzisz, że Kaczyński ma w pełnym władaniu cały system sądownictwa włącznie z prokuraturą. Wykonywane na początku starcia z państwem i działaczem tej partii jest na pozycji straconej. JAKO PPrzykład mogę podać proces prostego zdarzenia drogowego z Szydło, który do dzisiaj nie jest wyjaśniony. Tak zataczą, żeby urobić kierowcę Seicento. Drugi to dwie wieże. Kaczyński nawet zrobił w rogi swojego z rodziny. To co tu mówić o szarym obywateli. Ośmiorniczki Sikorskiego i zegarek Nowaka to przy kradzieży tej bandy to pryszcz. Tu można by jeszcze wyliczać TK izba dyscyplinarna i motłoch zasiadających na stanowiskach rządowych i To już nie są mirabelki i bredzenie, które jest twoją domeną.

Nadal nie wiem co macie do zaoferowania szaremu obywatelowi, oprócz odsunięcia PiS od władzy ?

G
Gość
19 kwietnia, 19:57, Gość:

"Jeśli jest pandemia to konstytucja przewiduje takie sytuacje. Wystarczy ogłosić STAN ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO. Konstytucja także mówi o podstawowych założeniach jakie muszą być spełnione. Ty wyraźnie i świadomie to pomijasz, że muszą być BEZPOŚREDNIE, TAJNE Te wartości są nie spełnione i to jest do podważenia . Każdy są to podważy, że nie było kampanii, nie były tajne i poczta polska nie ma uprawnień do bezpośredniego udziału w głosowaniu. PId prze do wyborów, bo zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Duda przegra to oni sal sądowych by nieopuszczani. To jest podstawowy powód wysyłania wyborców do lokali czy do skrzynki pocztowej po mimo występujących zagrożeń. Duda o skarżenia stał by na pierwszym miejscu za wielkopostne załamanie konstytucji. Tu jest pie pogrzebany ... .. "

No dobrze, dobrze ... w kółko te same bredzenie z którego nic nie wynika.

Konkretnie co Wy macie do zaoferowania skoro PiS taki straszny ?

Szczaw, mirabelki, bub, humus, włoszczyzna i zielona wyspa mi się przejadły ... podobnie jak twoje pieprzenie.

Kolejne polepszenie, że pis taki wspaniały. T Tobie pis buduje państwo , którym zarządzał będzie satrapą dyktator. Tego nie jesteś zdolny dostrzec i To już nie jest pieprzenie. Nie widzisz, że Kaczyński ma w pełnym władaniu cały system sądownictwa włącznie z prokuraturą. Wykonywane na początku starcia z państwem i działaczem tej partii jest na pozycji straconej. JAKO PPrzykład mogę podać proces prostego zdarzenia drogowego z Szydło, który do dzisiaj nie jest wyjaśniony. Tak zataczą, żeby urobić kierowcę Seicento. Drugi to dwie wieże. Kaczyński nawet zrobił w rogi swojego z rodziny. To co tu mówić o szarym obywateli. Ośmiorniczki Sikorskiego i zegarek Nowaka to przy kradzieży tej bandy to pryszcz. Tu można by jeszcze wyliczać TK izba dyscyplinarna i motłoch zasiadających na stanowiskach rządowych i To już nie są mirabelki i bredzenie, które jest twoją domeną.

G
Gość

"Jeśli jest pandemia to konstytucja przewiduje takie sytuacje. Wystarczy ogłosić STAN ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO. Konstytucja także mówi o podstawowych założeniach jakie muszą być spełnione. Ty wyraźnie i świadomie to pomijasz, że muszą być BEZPOŚREDNIE, TAJNE Te wartości są nie spełnione i to jest do podważenia . Każdy są to podważy, że nie było kampanii, nie były tajne i poczta polska nie ma uprawnień do bezpośredniego udziału w głosowaniu. PId prze do wyborów, bo zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Duda przegra to oni sal sądowych by nieopuszczani. To jest podstawowy powód wysyłania wyborców do lokali czy do skrzynki pocztowej po mimo występujących zagrożeń. Duda o skarżenia stał by na pierwszym miejscu za wielkopostne załamanie konstytucji. Tu jest pie pogrzebany ... .. "

No dobrze, dobrze ... w kółko te same bredzenie z którego nic nie wynika.

Konkretnie co Wy macie do zaoferowania skoro PiS taki straszny ?

Szczaw, mirabelki, bub, humus, włoszczyzna i zielona wyspa mi się przejadły ... podobnie jak twoje pieprzenie.

G
Gość
18 kwietnia, 20:19, Gość:

Skoro wielbiciele PO boją się być członkiem komisji wyborczej to niech siedzą w domu, tylko niech nie płaczą że wybory sfałszowane.

18 kwietnia, 21:13, Gość:

a sfałszowane?

18 kwietnia, 21:38, Gość:

Już krzyczą PO j e b a ń c y że sfałszowane

19 kwietnia, 6:07, Gość:

Zwolennicy PO niczego się nie boją, tylko nie chcą swoją osobą uczestniczyć i legitymizować farsę wyborczą posiadający wątpliwości do uczciwości i tajności wyborów. To co organizuje pis nie ma nic wspólnego z wyborami i poszanowaniem konstytucji. Żadne państwo wyróżniające wartości demokratyczne tych wyborów nie uzna. Może je uznać jedynie Orban.

19 kwietnia, 6:52, Gość:

PO JUZ DZIEKUJEMY.Pokazali juz na co ich stac.Stracili zaufanie ludzi dawno temu a byli przy wladzy dlugo.Polacy nie chca popelnic drugi raz bledu.

19 kwietnia, 07:48, Gość:

Chłopie nie wiesz co bredzisz. Należysz do tych ludzi co wyciągają wnioski w czasie gdy rękę będą mieli już w nocniku. Twoja wiedza na temat Konstytucji i prawa jest zerowa. Gdy byś miał odrobinę pojęcia na ten temat to odpowiadał byś w sposób rzetelny na stawiane zarzuty. Ty organizujesz łamanie prawa i nie grzmis@, że na twoich oczach pod twoim.nosem ktoś w bezczelny sposób odbiera tobie wartości demokratycznego państwa. Ty nie masz pojęcia co znaczy dyktatura. Pis to tobie buduje. .Nie masz pojęcia co znaczy władza skupiona w jednym lęku do tego szaleńca mieszczącego się na narodzie za swoje niepowodzenia życiowe Człowiek myśląc jest w stanie zauważyć, że na trzy tygodnie w pandemii likwidowaniepaństwowej komisji wyborczej to zagrożenie sfałszowania wyborów.

19 kwietnia, 7:56, Gość:

.

Nieźle dłuuuuuugi wpis.

A gdzie konkrety ?

.

19 kwietnia, 09:11, Gość:

Konkrety poczytaj w poprzednich moich postach i odnieść się do nich ale rzeczowo i zgodnie z konstytucją. Jak narazie to pis zarządza motłochem nie mających pojęcia co znaczy jednowładztwo i wierzą tej hołocie bez własnego rozeznania co knuje ten satrapa.

19 kwietnia, 9:18, Gość:

Pod nickiem gość jest wiele POjechanych tekstów ja nie jestem takim wykształciuchem i się nie orientuję.

19 kwietnia, 09:57, Gość:

Głosuj na pis . Masz jak w banku dyktaturę, po wygranu Dudy dostrzegasz to na własnej skórze. Już jesteśmy na ostatniej prostej. Poje-- bani są ci co zaciskają sobie pętlę na szyi bez niczyjej pomocy i bezmózgowo głosują na pis-owską hołotę.

19 kwietnia, 10:39, Gość:

Znowu górnolotne gadanie.

Zero konkretów i wy chcecie wygrać wybory ?

19 kwietnia, 14:00, Gość:

Jeśli dla Ciebie zapisy konstrukcyjne na temat wyborów w stosunku do tego co robi pis jest zerem, to pokazujesz, że tego tematu nie ogarniasz . Twoj intelekt nie rozwińął się na tyle żeby ogarnąć i to zrozumieć. Ci co na pis głosują też tego nie ogarniają i widzą tylko pieniądze, które zaślepiły im sposób myślenia.Takimi właśnie Kaczyński steruje jak niemowlakami

19 kwietnia, 15:20, Gość:

Zapis w konstytucji mówi że wybory muszą się odbyć bo inaczej będzie złamana konstytucja, i nieważne kto wygra.

Jest kilka możliwości np. korespondencyjnie którą macie w swoim programie.

Nic na to nie poradzę że macie nikłe szansę.

Jeśli jest pandemia to konstytucja przewiduje takie sytuacje. Wystarczy ogłosić STAN ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO. Konstytucja także mówi o podstawowych założeniach jakie muszą być spełnione. Ty wyraźnie i świadomie to pomijasz, że muszą być BEZPOŚREDNIE, TAJNE Te wartości są nie spełnione i to jest do podważenia . Każdy są to podważy, że nie było kampanii, nie były tajne i poczta polska nie ma uprawnień do bezpośredniego udziału w głosowaniu. PId prze do wyborów, bo zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Duda przegra to oni sal sądowych by nieopuszczani. To jest podstawowy powód wysyłania wyborców do lokali czy do skrzynki pocztowej po mimo występujących zagrożeń. Duda o skarżenia stał by na pierwszym miejscu za wielkopostne załamanie konstytucji. Tu jest pie pogrzebany ... ..

G
Gość
18 kwietnia, 20:19, Gość:

Skoro wielbiciele PO boją się być członkiem komisji wyborczej to niech siedzą w domu, tylko niech nie płaczą że wybory sfałszowane.

18 kwietnia, 21:13, Gość:

a sfałszowane?

18 kwietnia, 21:38, Gość:

Już krzyczą PO j e b a ń c y że sfałszowane

19 kwietnia, 6:07, Gość:

Zwolennicy PO niczego się nie boją, tylko nie chcą swoją osobą uczestniczyć i legitymizować farsę wyborczą posiadający wątpliwości do uczciwości i tajności wyborów. To co organizuje pis nie ma nic wspólnego z wyborami i poszanowaniem konstytucji. Żadne państwo wyróżniające wartości demokratyczne tych wyborów nie uzna. Może je uznać jedynie Orban.

19 kwietnia, 6:52, Gość:

PO JUZ DZIEKUJEMY.Pokazali juz na co ich stac.Stracili zaufanie ludzi dawno temu a byli przy wladzy dlugo.Polacy nie chca popelnic drugi raz bledu.

19 kwietnia, 07:48, Gość:

Chłopie nie wiesz co bredzisz. Należysz do tych ludzi co wyciągają wnioski w czasie gdy rękę będą mieli już w nocniku. Twoja wiedza na temat Konstytucji i prawa jest zerowa. Gdy byś miał odrobinę pojęcia na ten temat to odpowiadał byś w sposób rzetelny na stawiane zarzuty. Ty organizujesz łamanie prawa i nie grzmis@, że na twoich oczach pod twoim.nosem ktoś w bezczelny sposób odbiera tobie wartości demokratycznego państwa. Ty nie masz pojęcia co znaczy dyktatura. Pis to tobie buduje. .Nie masz pojęcia co znaczy władza skupiona w jednym lęku do tego szaleńca mieszczącego się na narodzie za swoje niepowodzenia życiowe Człowiek myśląc jest w stanie zauważyć, że na trzy tygodnie w pandemii likwidowaniepaństwowej komisji wyborczej to zagrożenie sfałszowania wyborów.

19 kwietnia, 7:56, Gość:

.

Nieźle dłuuuuuugi wpis.

A gdzie konkrety ?

.

19 kwietnia, 09:11, Gość:

Konkrety poczytaj w poprzednich moich postach i odnieść się do nich ale rzeczowo i zgodnie z konstytucją. Jak narazie to pis zarządza motłochem nie mających pojęcia co znaczy jednowładztwo i wierzą tej hołocie bez własnego rozeznania co knuje ten satrapa.

19 kwietnia, 9:18, Gość:

Pod nickiem gość jest wiele POjechanych tekstów ja nie jestem takim wykształciuchem i się nie orientuję.

19 kwietnia, 09:57, Gość:

Głosuj na pis . Masz jak w banku dyktaturę, po wygranu Dudy dostrzegasz to na własnej skórze. Już jesteśmy na ostatniej prostej. Poje-- bani są ci co zaciskają sobie pętlę na szyi bez niczyjej pomocy i bezmózgowo głosują na pis-owską hołotę.

19 kwietnia, 10:39, Gość:

Znowu górnolotne gadanie.

Zero konkretów i wy chcecie wygrać wybory ?

19 kwietnia, 14:00, Gość:

Jeśli dla Ciebie zapisy konstrukcyjne na temat wyborów w stosunku do tego co robi pis jest zerem, to pokazujesz, że tego tematu nie ogarniasz . Twoj intelekt nie rozwińął się na tyle żeby ogarnąć i to zrozumieć. Ci co na pis głosują też tego nie ogarniają i widzą tylko pieniądze, które zaślepiły im sposób myślenia.Takimi właśnie Kaczyński steruje jak niemowlakami

Zapis w konstytucji mówi że wybory muszą się odbyć bo inaczej będzie złamana konstytucja, i nieważne kto wygra.

Jest kilka możliwości np. korespondencyjnie którą macie w swoim programie.

Nic na to nie poradzę że macie nikłe szansę.

G
Gość
18 kwietnia, 20:19, Gość:

Skoro wielbiciele PO boją się być członkiem komisji wyborczej to niech siedzą w domu, tylko niech nie płaczą że wybory sfałszowane.

18 kwietnia, 21:13, Gość:

a sfałszowane?

18 kwietnia, 21:38, Gość:

Już krzyczą PO j e b a ń c y że sfałszowane

19 kwietnia, 6:07, Gość:

Zwolennicy PO niczego się nie boją, tylko nie chcą swoją osobą uczestniczyć i legitymizować farsę wyborczą posiadający wątpliwości do uczciwości i tajności wyborów. To co organizuje pis nie ma nic wspólnego z wyborami i poszanowaniem konstytucji. Żadne państwo wyróżniające wartości demokratyczne tych wyborów nie uzna. Może je uznać jedynie Orban.

19 kwietnia, 6:52, Gość:

PO JUZ DZIEKUJEMY.Pokazali juz na co ich stac.Stracili zaufanie ludzi dawno temu a byli przy wladzy dlugo.Polacy nie chca popelnic drugi raz bledu.

19 kwietnia, 07:48, Gość:

Chłopie nie wiesz co bredzisz. Należysz do tych ludzi co wyciągają wnioski w czasie gdy rękę będą mieli już w nocniku. Twoja wiedza na temat Konstytucji i prawa jest zerowa. Gdy byś miał odrobinę pojęcia na ten temat to odpowiadał byś w sposób rzetelny na stawiane zarzuty. Ty organizujesz łamanie prawa i nie grzmis@, że na twoich oczach pod twoim.nosem ktoś w bezczelny sposób odbiera tobie wartości demokratycznego państwa. Ty nie masz pojęcia co znaczy dyktatura. Pis to tobie buduje. .Nie masz pojęcia co znaczy władza skupiona w jednym lęku do tego szaleńca mieszczącego się na narodzie za swoje niepowodzenia życiowe Człowiek myśląc jest w stanie zauważyć, że na trzy tygodnie w pandemii likwidowaniepaństwowej komisji wyborczej to zagrożenie sfałszowania wyborów.

19 kwietnia, 7:56, Gość:

.

Nieźle dłuuuuuugi wpis.

A gdzie konkrety ?

.

19 kwietnia, 09:11, Gość:

Konkrety poczytaj w poprzednich moich postach i odnieść się do nich ale rzeczowo i zgodnie z konstytucją. Jak narazie to pis zarządza motłochem nie mających pojęcia co znaczy jednowładztwo i wierzą tej hołocie bez własnego rozeznania co knuje ten satrapa.

19 kwietnia, 9:18, Gość:

Pod nickiem gość jest wiele POjechanych tekstów ja nie jestem takim wykształciuchem i się nie orientuję.

19 kwietnia, 09:57, Gość:

Głosuj na pis . Masz jak w banku dyktaturę, po wygranu Dudy dostrzegasz to na własnej skórze. Już jesteśmy na ostatniej prostej. Poje-- bani są ci co zaciskają sobie pętlę na szyi bez niczyjej pomocy i bezmózgowo głosują na pis-owską hołotę.

19 kwietnia, 10:39, Gość:

Znowu górnolotne gadanie.

Zero konkretów i wy chcecie wygrać wybory ?

Jeśli dla Ciebie zapisy konstrukcyjne na temat wyborów w stosunku do tego co robi pis jest zerem, to pokazujesz, że tego tematu nie ogarniasz . Twoj intelekt nie rozwińął się na tyle żeby ogarnąć i to zrozumieć. Ci co na pis głosują też tego nie ogarniają i widzą tylko pieniądze, które zaślepiły im sposób myślenia.Takimi właśnie Kaczyński steruje jak niemowlakami

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza
Dodaj ogłoszenie