MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej...
fot. Jakub Steinborn / Polska Press

Już niemal połowa polskich konsumentów przy wyborze kupowanych produktów uwzględnia, czy firmy są odpowiedzialne społecznie

Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej deklarują osoby z wyższym wykształceniem (43%) i to kobiety, bardziej niż mężczyźni, doceniają taką postawę. Aż 47% ankietowanych konsumentek (vs 38% mężczyzn) zadeklarowało, że częściej sięga po marki, które postrzega jako etyczne. Mężczyźni (15%) z kolei są bardziej, niż kobiety (9%), skłonni do zaangażowania się w akcje społeczne, które uderzają w marki łamiące zasady etyki.

Zobacz również

Kolejne problemy Wisły Kraków. Straciła dwóch obrońców

Kolejne problemy Wisły Kraków. Straciła dwóch obrońców

Groźny wypadek z udziałem motocyklisty w Wielkopolsce. Zderzył się z samochodem

Groźny wypadek z udziałem motocyklisty w Wielkopolsce. Zderzył się z samochodem

Polecamy

Dzień Dziecka w górach? Tu musisz wybrać się z pociechą

Dzień Dziecka w górach? Tu musisz wybrać się z pociechą

Ranking WTA. Iga Świątek powiększyła przewagę nad Sabalenką

Ranking WTA. Iga Świątek powiększyła przewagę nad Sabalenką

Nagła zmiana fryzury znanej piosenkarki. Fani jej nie poznali!

Nagła zmiana fryzury znanej piosenkarki. Fani jej nie poznali!