Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kasjerka nie wiedziała jak sprzedać tańszy bilet

Zbigniew Marecki zbigniew.marecki@mediaregionalne. pl
Kasjerka w Słupsku nie wiedziała jak sprzedać tańszy bilet
Kasjerka w Słupsku nie wiedziała jak sprzedać tańszy bilet Archiwum
Pani Joanna, nasza czytelniczka ze Słupska, na słupskim dworcu PKP nie mogła kupić biletów z ulgą dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny. PKP Intercity wyjaśnia, że to był błąd obsługi.

Pani Joanna na stronie internetowej PKP Intercity przeczytała, że od 15 lipca PKP Intercity i WARS oferuje posiadaczom Karty Dużej Rodziny atrakcyjne rabaty. Zgodnie z tą informacją, każdy członek rodziny przy jednoczesnym przejeździe co najmniej 3 uprawnionych osób otrzyma 25 procent upustu. Zniżka obowiązuje w pociągach PKP Intercity w komunikacji krajowej (TLK i EIC) w dowolnej klasie. Oferta łączy się z ulgami ustawowymi, a więc np. bilet dla ucznia czy studenta będzie jeszcze tańszy.

Czytaj także: Pociąg TLK nie staje w Słupsku? Pomyłka PKP Intercity

- Wybrałam się na stację PKP w Słupsku, aby dowiedzieć się o cenę biletu, ponieważ niedługo wybieram się z dziećmi w podróż. Pani w kasie poinformowała mnie, że nie mają jeszcze wdrożonego systemu sprzedaży takich biletów. Zadzwoniłam więc na informację telefoniczną. Pan, który odebrał telefon, był jeszcze lepszy, bo powiedział, że teoretycznie jest coś takiego, ale więcej informacji nie potrafił mi udzielić - poinformowała nas pani Joanna.

Poprosiliśmy o wyjaśnienia w PKP Intercity. Beata Czemerajda z Biura Komunikacji i Public Relations tej firmy wyjaśniła, że oferta o zniżkowych przejazdach pociągami PKP Intercity w ramach Karty Dużej Rodziny rzeczywiście została wdrożona 15 lipca.

Zakończył się remont dworca w Lęborku: Zobacz jak wygląda po remoncie

- Standardowo, przed tym terminem informację przekazaliśmy zarówno pracownikom PKP Intercity (kasjerom, załogom konduk­torskim), jak i partnerom sprzedającym naszą ofertę. Informacja o zmianach ofertowych zawiera poza opisem merytorycznym promocji sposób wydawania jej z naszego systemu sprzedaży - mówi Czemerajda.

Jak stwierdziła, samo wdrożenie oferty do systemu sprzedaży odbyło się zgodnie z planem i bez problemów technologicznych. - W tej sytuacji za brak możliwości sprzedaży biletu w ofercie odpowiada kasjer. Był to błąd osoby, która tego dnia obsługiwała jeden z punktów kasowych na dworcu w Słupsku - ocenia.

Jednocześnie przeprasza za niedogodności, jakie w związku z tym spotkały pasażerkę ze Słupska. - Z naszej strony ponownie przypomnimy obsłudze kas w Słupsku o ofercie, tak by nie doszło do podobnego zdarzenia - zapewnia przedstawicielka PKP Intercity.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza