Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci Energi mogą już płacić za rzeczywiste zużycie prądu

Zbigniew Marecki
Od wtorku Grupa Energa proponuje swoim klientom możliwość rozliczanie za zużytą energię elektryczną według rzeczywistych wskazań licznika.
Od wtorku Grupa Energa proponuje swoim klientom możliwość rozliczanie za zużytą energię elektryczną według rzeczywistych wskazań licznika. Fot. internet
To prawdziwa rewolucja w rozliczaniu zużycia energii elektrycznej na Pomorzu. Od wtorku Grupa Energa proponuje swoim klientom możliwość rozliczanie za zużytą energię elektryczną według rzeczywistych wskazań licznika.

Jak informuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa, to kolejna usługa dostępna w ramach innowacyjnej marki Smart Eco, a także odpowiedź na oczekiwania klientów.

Przez pierwszy miesiąc usługa Rozliczenia Rzeczywiste dostępna będzie tylko dla klientów z gdańskiego i słupskiego obszaru działania Energi. Pozostali klienci będą mogli skorzystać z oferty do końca roku (Energa będzie o tym informować poprzez stronę www.smarteco.pl i materiały wysyłane wraz z rachunkami).

Rozliczenia Rzeczywiste to usługa umożliwiająca dokonywanie samodzielnego rozliczania zużywanej energii w oparciu o stany licznika podawane przez klienta. Będzie można to zrobić w dwojaki sposób: poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta oraz poprzez sieć Via Moje Rachunki.

Więcej na temat nowego sposobu rozliczania przeczytasz w środowym papierowym wydaniu "Głosu Pomorza"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza