Klienci sieci Kaufland oszczędzili już 12 mln złotych dzięki PAYBACK

Materiał informacyjny Zaktualizowano 
Około 4,7 miliona użytych kart, ponad miliard wykorzystanych punktów i oszczędności dla klientów rzędu 12 milionów złotych. Minął rok od rozpoczęcia współpracy sieci Kaufland i programu PAYBACK. Jak pokazują dane, klienci chętnie korzystają z tego rozwiązania.

Obejmująca w Polsce 212 marketów sieć Kaufland i multiparnerski program PAYBACK rozpoczęli współpracę z końcem kwietnia 2018 roku. Sieć zaangażowała się w program, uzasadniając to chęcią zapewnienia klientom dodatkowych benefitów, które obok ceny oraz jakości oferowanych produktów i usług mają duży wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Pierwszy rok współpracy Kauflandu z PAYBACK można uznać za duży sukces.

Zainteresowanie naszych klientów programem PAYBACK jest bardzo duże. W ciągu roku od jego wprowadzenia w naszych marketach aż 4,7 mln klientów posłużyło się kartą PAYBACK, z czego aż 3,5 mln odebrało swoją kartę właśnie w sklepach Kaufland. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być doskonałym uzupełnieniem naszej oferty – mówi Norbert Czyżewski, dyrektor Pionu CRM sieci Kaufland Polska.

Milionowe oszczędności klientów

Olbrzymią popularnością cieszy się możliwość „wymiany“ punktów na złotówki (100 punktów = 1 PLN) przy płatności za codzienne zakupy w Kauflandzie, dzięki czemu klienci mogą obniżyć ich koszt. Jak wynika z danych sieci, posiadacze kart PAYBACK w ciągu roku funkcjonowania programu, wykorzystali ponad 1,2 miliarda punktów, co przełożyło się na realne oszczędności rzędu 12 milionów złotych. Klienci Kauflandu, korzystający z kart PAYBACK, mogą też wymieniać zebrane punkty na atrakcyjne nagrody rzeczowe na portalu PAYBACK, płacić nimi za zakupy u innych partnerów Programu, a także brać udział w specjalnych akcjach i konkursach. Tak jak w przypadku „Punktowego milionera“, gdzie wydając sto zgromadzonych punktów, można było wygrać ich aż milion.

Korzystanie z programu PAYBACK to także realna oszczędność finansowa dla naszych klientów. Klienci, korzystając z zebranych punktów PAYBACK, zyskują możliwość zrobienia codziennych zakupów, płacąc za nie mniej – dodaje Norbert Czyżewski.

Kupują więcej, płacą mniej

To, że klienci lubią mieć więcej nie tylko w portfelu, ale i w koszyku, potwierdzają dane zgromadzone przez Kaufland. Średnia wartość koszyka użytkownika programu jest aż o 25% większa niż koszyka klienta nieposiadającego karty PAYBACK.

Urodzinowe atrakcje Kaufland i PAYBACK

W ramach obchodów pierwszej rocznicy współpracy Kaufland i PAYBACK, sieć marketów przygotowała całą masę atrakcji, m.in. urodzinową loterię, w której czterech szczęśliwców wygra milion punktów PAYBACK oraz konkurs z siedemdziesięcioma nagrodami rzeczowymi, takimi jak wysokiej klasy ekspresy do kawy, telefony, czy vouchery na wakacyjną podróż. Świętowanie urodzin potrwa od 9 maja do 5 czerwca 2019 r., a wszystkie szczegóły oraz regulaminy akcji są dostępne na stronie www.kaufland.pl/URODZINY.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3