Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Zwycięstwo Czarnych Jasło w Jedliczu

Zwycięstwo Czarnych Jasło w Jedliczu

Na bulwarze nad Nogatem w Malborku trwa nocna sztafeta rowerowa

Na bulwarze nad Nogatem w Malborku trwa nocna sztafeta rowerowa

Polecamy

Wszystko uzgodnione. Liverpool wybrał następcę Kloppa

Wszystko uzgodnione. Liverpool wybrał następcę Kloppa

Iga Świątek wkroczyła w świat gier wideo. Dziś walczy w Madrycie

Iga Świątek wkroczyła w świat gier wideo. Dziś walczy w Madrycie

Wczesna pora meczu Igi Świątek z Soraną Cirsteą w Madrycie!

Wczesna pora meczu Igi Świątek z Soraną Cirsteą w Madrycie!