Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kolejny salon Stolbudu Włoszczowa. Tym razem w Słupsku

Artur Kostecki [email protected] Tel. 94 347 35 99 Fot. Archiwum firmy
Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu partnerskiego jest posiadanie lub dzierżawa lokalu o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 50 metrów kwadratowych.
Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu partnerskiego jest posiadanie lub dzierżawa lokalu o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 50 metrów kwadratowych.
Na Pomorzu otwarto kolejny salon firmowy Stolbud Włoszczowa. Tym razem w Słupsku. Będzie to już 40 punkt sprzedaży w programie partnerskim włoszczowskiego producenta. Stolbud Włoszczowa opracował program partnerski na zasadach franczyzy. Korzystna forma współpracy cieszy się coraz większym powodzeniem, dzięki czemu liczba salonów stale rośnie. Produkty tej firmy można kupić m.in. w sklepach w Koszalinie, Darłowie, Białogardzie i Drawsku Pomorskim.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza sieć sprzedaży tak energicznie się rozwija - mówi Dariusz Górski, dyrektor handlowy Stolbud Włoszczowa.

- Dowodem na to jest nowo otwierany salon KDE Marketing w Słupsku przy ul. Portowej, który będzie już czterdziestym w programie partnerskich punktów sprzedaży. Cieszy nas fakt, że nasza sieć sięga również północy Polski. Życzymy sobie, by z czasem salony firmowe Stolbudu znajdowały się w każdej części kraju.

Kto i jak może dołączyć do programu partnerskiego? Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu jest posiadanie lub dzierżawa lokalu o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 50 metrów kwadratowych.

Dobrze jeśli dodatkowo jest położony w atrakcyjnym miejscu i posiada wydzieloną część magazynową. Każdy partner musi zapewnić odpowiedni personel gwarantujący profesjonalną obsługę klienta.

Oferta salonu może obejmować stolarkę okienną i drzwiową wyłącznie firmy Stolbud. Przedsiębiorca spełniający ustalone założenia otrzymuje w zamian wszystkie niezbędne materiały służące prezentacji i sprzedaży produktów oraz reklamie salonu, takie jak ekspozycje, czy profesjonalne materiały identyfikacji wizualnej.

Czytaj też> Salon mazdy w Szczecinie
 

Ma on także do dyspozycji system informatyczny wspomagający sprzedaż oraz szablony korporacyjnej strony internetowej, które umożliwiają całościowe przedstawienie oferty salonu.
 

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza