- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza sieć sprzedaży tak energicznie się rozwija - mówi Dariusz Górski, dyrektor handlowy Stolbud Włoszczowa.
- Dowodem na to jest nowo otwierany salon KDE Marketing w Słupsku przy ul. Portowej, który będzie już czterdziestym w programie partnerskich punktów sprzedaży. Cieszy nas fakt, że nasza sieć sięga również północy Polski. Życzymy sobie, by z czasem salony firmowe Stolbudu znajdowały się w każdej części kraju.
Kto i jak może dołączyć do programu partnerskiego? Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu jest posiadanie lub dzierżawa lokalu o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 50 metrów kwadratowych.
Dobrze jeśli dodatkowo jest położony w atrakcyjnym miejscu i posiada wydzieloną część magazynową. Każdy partner musi zapewnić odpowiedni personel gwarantujący profesjonalną obsługę klienta.
Oferta salonu może obejmować stolarkę okienną i drzwiową wyłącznie firmy Stolbud. Przedsiębiorca spełniający ustalone założenia otrzymuje w zamian wszystkie niezbędne materiały służące prezentacji i sprzedaży produktów oraz reklamie salonu, takie jak ekspozycje, czy profesjonalne materiały identyfikacji wizualnej.
Czytaj też> Salon mazdy w Szczecinie
Ma on także do dyspozycji system informatyczny wspomagający sprzedaż oraz szablony korporacyjnej strony internetowej, które umożliwiają całościowe przedstawienie oferty salonu.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?