Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kormoran w Rowach z certyfikatem Prestige

Zbigniew Marecki [email protected] tel. (59) 848 81 00 Fot. archiwum
W audycie Kormorana szczególną uwagę zwracano m.in. na poziom świadczonych usług spa.
W audycie Kormorana szczególną uwagę zwracano m.in. na poziom świadczonych usług spa.
Ośrodek Kormoran Wellness Medical Spa w Rowach, jako pierwszy obiekt spa w Polsce, przeszedł pomyślnie proces certyfikacji hoteli spa.

Tym samym placówka potwierdziła wysoki poziom świadczonych usług i takąż pozycję w rankingach obiektów spa.

Certyfikat na poziomie "Prestiż" przyznali p rzedstawiciele niemieckiej firmy Germanischer Lloyd oraz polskiej grupy Comfortum. Ocenę sklasyfikowano na podstawie niejawnego audytu i wielu wytycznych, jakie obiekt musiał spełnić.

Czytaj także: Nasze Dobre. Wyróżnienie dla Hotelu Lubicz w Ustce

- Zdecydowałam się na zgłoszenie naszej firmy do audytu niejawnego ponieważ jest on bardziej miarodajny i wyżej ceniony w branży niż audyt jawny - tłumaczy Roksana Łozińska, dyrektor Kormorana. - Ocenie podlegały wszystkie działy obiektu. Szczególną uwagę zwracano na obsługę klienta, poziom świadczonych usług spa, kuchnię wellness, prowadzoną politykę antynikotynową oraz zaangażowanie w ochronę środowiska. Bardzo się cieszymy, że od razu zdobyliśmy certyfikat na poziomie "Prestige" - dodaje dyrektor Łozińska.

Podmioty certyfikujące zastrzegły sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili audytu kontrolnego, a za dwa lata kolejnego audytu globalnego.

- Warto ubiegać się o tak prestiżowy certyfikat, gdyż nie tylko świadczy on o wysokim poziomie świadczonych usług, ale również ułatwia klientom dokonywanie wyboru obiektu zgodnego z ich oczekiwaniami - podkreśla Łozińska.

Czytaj także: Słupsk. Apartamenty w hotelu na sprzedaż

Ponadto przed kilkoma dniami przedstawiciel Kormorana Mateusz Ćwigoń, jako pierwsza osoba w Polsce zdał sprawdzany w Stanach Zjednoczonych egzamin "Retail Menagment for SPAS" przeprowadzony przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Spa (ISPA) oraz American Hotel & Lodging Association.

- Dzięki wiedzy, jaką zdobyłem podczas przygotowań do egzaminu, będziemy w stanie jeszcze lepiej zarządzać naszym obiektem, wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, ale przede wszystkim przygotować się do nadchodzących za oceanu trendów związanych z branżą Spa& Wellness - dodaje Mateusz Ćwigoń.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza