Jest w nim rozliczenie moich punktów i jakieś bony. Co to wszystko oznacza.
Jak wyjaśnia Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco, program Clubard, wprowadzony w Tesco Polska w sierpniu 2009 roku, opiera się na prostych zasadach. Klient zbiera punkty przy okazji każdych zakupów w Tesco - 1 punkt za każde wydane 2 zł.
Co kwartał uczestnicy programu otrzymują wyciągi z nagrodami. Zebrane punkty przeliczane są na bony, którymi można płacić za dowolne zakupy w sklepach sieci. Gwarantowaną nagrodą są kupony na określone produkty z tych najczęściej kupowanych przez danego klienta.
- Dziś w Polsce co minutę 150 klientów Tesco - okazując karty - zamienia wydane złotówki na punkty. Dzięki tak dużemu zainteresowaniu klientów, większość z nich otrzyma nie tylko kupony zniżkowe, ale i bony pieniężne za zebrane minimum 300 punktów. Tymi bonami można płacić w naszych sklepach - wyjaśnia Anna Matlak.
W tej chwili trwa kolejna wysyłka wyciągów w ramach programu Tesco Clubcard. Część stałych klientów otrzymała listownie bony i kupony, inni dostaną je wkrótce. Pula nagród dla klientów w porównaniu do listopada jest trzykrotnie większa.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?