- Z uwagi na znaczący potencjał lokalnego rynku pracy chcemy umożliwić kandydatom i pracodawcom wzajemne poznanie się i współpracę. Oferta biura obejmuje rekrutację do pracy tymczasowej, na stałe stanowiska każdego szczebla, jak też całą pulę rozwiązań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Kandydatom proponujemy pracę u naszych lokalnych i ogólnopolskich klientów, a także poza granicami Polski, m.in. w Norwegii, Niemczech, Danii - powiedział Paweł Danilewicz, kierownik biura Adecco Poland w Koszalinie.
Według danych GUS z sierpnia br. w województwie zachodniopomorskim przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw kształtuje się na poziomie 159,4 tys., a stopa bezrobocia wynosi 15,1%.
- Zapraszamy do naszego biura także wszystkie osoby poszukujące pracy w celu bezpłatnej rejestracji. Będąc w naszej bazie zwiększają swoje szanse na kontynuowanie kariery zawodowej - dodaje Paweł Danilewicz.
Biuro w Koszalinie przy Zwycięstwa 114, dysponuje obecnie ponad 150 wolnymi miejscami pracy. Są to głównie stanowiska podstawowego i średniego szczebla z obszarów logistyki, handlu i telefonicznej obsługi klienta.
Adecco działa w Polsce od 1994 roku. Posiada ponad 30 biur pracy tymczasowej, biur pracy stałej i placówek on-site - lokalnych przedstawicielstw utworzonych przy dużych klientach w 30 miastach w całej Polsce.
Czytaj też> Centrum Aktywizacji Zawodowej powstanie w słupskim PUPie
Zatrudnia ponad 200 pracowników do obsługi ponad 900 klientów. Za ich pośrednictwem w 2008 roku pracę znalazło ponad 28 tys. osób. Adecco Poland jest członkiem i jednym z założycieli Polskiego Forum HR (wcześniej Związek Agencji Pracy Tymczasowej - ZAPT), zrzeszającego wszystkie największe firmy świadczące usługi doradztwa personalnego w Polsce.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?