W maju tego roku Biuro Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego zyskało nowe obowiązki. - Oprócz dotychczasowej roli informacyjnej, przejęliśmy między innymi zadania związane z prowadzeniem konsultacji społecznych, budżetem partycypacyjnym, kontakty ze środowiskiem kombatanckim czy redagowaniem portalu obywatelski.koszalin.pl. - wylicza Robert Grabowski, rzecznik ratusza, a zarazem kierownik biura.
Nowych zadań jest na tyle dużo, że dotychczasowy czteroosobowy zespół okazał się niewystarczający. Dlatego też ratusz ogłosił nabór na dodatkowe stanowisko inspektora w Biurze Komunikacji Społecznej. Kandydaci muszą m.in. znać się na prawie samorządowym, mieć doświadczenie w administracji, potrafić nawiązywać kontakty i wykazywać się samodzielnością oraz kreatywnością. Koniecznie też posiadać wykształcenie wyższe.
Choć mogłoby się wydawać, że do pracy w biurze prasowym najlepiej nadawałby się absolwent dziennikarstwa, komunikacji społecznej lub pokrewnych kierunków, ratusz oczekuje magistra marketingu.
Sekretarz miasta zapewnia, że nie jest to kryterium ustalone pod konkretną osobę. - W Koszalinie jest mnóstwo osób po tym kierunku, więc z pewnością nie ograniczamy w ten sposób liczby kandydatów - wskazuje Tomasz Czuczak, zauważając jednocześnie, że pracowników z doświadczeniem dziennikarskim jest już w biurze kilku.
- Teraz potrzebna nam osoba między innymi z kompetencjami i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, a takie są przede wszystkim po marketingu.
Aplikować na stanowisko można do 29 lipca. Szczegóły na stronie BIP ratusza.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?