Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Które źródła reklamy w internecie są najskuteczniejsze

materiał partnera

Internet w dzisiejszym świecie stał się kolejnym polem walki o uwagę klienta. Nieustannie stają tu w szranki miliony firm konkurujących niemal w każdej sferze przemysłu, handlu oraz usług. Obecnie, jeśli jakiejś firmy nie ma w internecie, z całą pewnością można stwierdzić, że na własne życzenie traci ona dostęp do potencjalnych konsumentów. Jak jednak zorganizować skuteczną i rzetelną promocję w wirtualnym świecie? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

Adwords i linki sponsorowane jako najprostsze wyjściem

Pierwszą metodą na odpowiednie podejście do zagadnień marketingu internetowego jest zdanie się na sprawdzoną i dowiedzioną efektywność tak zwanych linków sponsorowanych. Ich działanie polega na tym, że klient zamawia najczęściej w narzędziu Google Adwords kampanię działającą przy wyszukiwaniu określonych fraz i słów. Kiedy internauta wpisze w okienko wyszukiwania odpowiednie hasło, Google w odpowiedzi wyświetli nie tylko organiczne rezultaty, ale także strony reklamowane zajmujące pięć pierwszych pozycji przy każdym zagadnieniu. Prowadząc więc hurtownie obuwia możemy śmiało wykupić miejsce w wynikach takich fraz jak „tanie buty” lub też „markowe obuwie”. Adwords umożliwia nam wiele różnych rodzajów rozliczeń, w tym najbardziej popularne w systemie PPC („pay per click”). Płacimy w nim jedynie za dokonane przez potencjalnego klienta kliknięcia w naszą reklamę, nie zaś za samo jej wyświetlanie. To doskonały model zwłaszcza dla początkujących przedsiębiorców – stwierdza specjalista do spraw marketingu internetowego z afterweb.pl

SEO czyli wypróbowany sposób na wysoki traffic

Innym sposobem, który potrzebuje jednak nieco czasu, aby zacząć działać w pełni, jest znane powszechnie SEO a więc pozycjonowanie stron internetowych. Polega ono na takim przemodelowaniu zawartości naszego serwisu, aby pozostawała atrakcyjna nie tylko dla istniejącego użytkownika, ale też by odpowiadała wymaganiom robotów i algorytmów wyszukiwarki. Google prowadzi bardzo restrykcyjną politykę odnośnie wskazówek dotyczących odpowiedniej organizacji treści. Pozycjonowanie wykonane w rzetelny i prawidłowy sposób doskonale wykorzystuje zalecenia dostawcy wyszukiwania i dzięki nim oraz wielu technicznym zabiegom gwarantuje witrynie czołowe miejsce w wynikach wyszukiwań na podane przez klienta frazy. To z kolei skutkuje stałym i długotrwałym dopływem ruchu na stronie – każde odwiedziny zainteresowanego internauty zaś mogą z łatwością zamienić się w dokonanie zakupu. W porównaniu do Adwords to SEO zdecydowanie lepiej wypada pod kątem trwałości efektów kampanii oraz kosztów, które trzeba ponieść, by ją wdrożyć.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza