Kulisy zdrowia: Możesz spróbować wszystkich potraw. Byle z...

    Kulisy zdrowia: Możesz spróbować wszystkich potraw. Byle z umiarem

    Zdjęcie autora materiału
    Anna Folkman

    Aktualizacja:

    Głos Szczeciński

    Różnorodność potraw i składników w czasie Świąt pozwoli uzupełnić wszelkie niedobory, sprawi, że będziemy czuć się lepiej, także psychicznie. Jest jednak warunek - jeść trzeba prawidłowo.
    Do porcji mięsa zawsze dobierzmy świeże lub gotowane warzywa, ćwikłę - przygotowaną z kilograma buraków ugotowanych i startych, połączonych ze słoikiem chrzanu - które wspomogą proces trawienia, upewnijmy się, że na talerz trafią kwasy omega 3 w postaci ryb.

    Omega 3 to składnik budulcowy każdej błony komórkowej, obowiązkowy w zdrowej diecie.

    Czytaj treści premium w Głosie Pomorza Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze

    Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

    Zapytaj lekarza

    1 3 4 5 ... 28 »
    28 stycznia

    Światowy Dzień Trędowatych

    zobacz więcej »