Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kupuj Nasze, czyli promocja polskich towarów i firm

Oprac. WF
Logo akcji "Kupuj Nasze"
Logo akcji "Kupuj Nasze"
Trwa III edycja kampanii gospodarczej „Kupuj Nasze - są powody do dumy”, która jest połączeniem kampanii społecznej, reklamowej i edukacyjnej.

Celem akcji jest promowanie rodzimych towarów i wspomaganie polskich firm i przedsiębiorców. Ponadto chodzi o zbudowanie wśród Polaków postawy patriotyzmu konsumenckiego.

Kampania „Kupuj Nasze - są powody do dumy” będzie prowadzona do końca tego roku w trzech etapach.

Etap I

Codziennie w telewizji, gazetach, internecie, autobusach miejskich, a nawet w bankomatach sieci Euronet emitowane są specjalne reklamy promujące kampanię „Kupuj Nasze- są powody do dumy".

Bohaterowie spotów (m.in. alpinistka, pilot, projektantka mody, kierowca rajdowy, studentka, biznesman, elegancka starsza pani i góral), to Polacy, którzy wierzą we własne możliwości i ujawniają swój ukryty potencjał, a zarazem namawiają do kupowania rodzimych produktów. Wszystko po to, by wypromować polskie produkty i wspomagać naszą gospodarkę.

Etap II

Kampania „Kupuj Nasze” jest również promowane przez unikatowy serial reklamowy, który łączy oddziaływanie tradycyjnego serialu reklamowego z wartościami kampanii społecznej. Warsztat reklamowy pomysłu wynika z wzajemnego oddziaływania tych dwóch form komunikacji, co ma zwiększać skuteczność przekazu i efektywność całej kampanii. Pierwszą marką, która zdecydowała się na udział w kampanii komercyjnej jest Bakoma.

Etap III

Ostatnim etapem projektu będzie program edukacyjny skierowany do pracowników, klientów i partnerów biznesowych tych polskich firm, które aktywnie włączają się w ideę promowania wysokiej jakości polskich produktów. Celem programu jest przedstawienie, w jaki sposób kupowanie dobrych polskich produktów stymuluje popyt wewnętrzny i wpływa na dalszy dynamiczny rozwój przedsiębiorczości, rynku pracy i całego kraju.

Organizatorami programu są: Fundacja "Kupuj Nasze.PL", agencja reklamowa DEMO Effective Launching, OTOFilm, PRO Media House oraz ORKA postproduction studio. W ramach kampanii organizowane są także działania w internecie, nad strategią których czuwa krakowska agencja Insignia.

Patronem medialnym projektu są gazety i portale grupy Media Regionalne Sp. z o.o..

Więcej informacji na www.kupujnasze.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza