Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lodowy pomysł na biznes - w telewizji

Jarosław Dziedzic
Polacy kochają lody, jednak poziom ich spożycia w naszym kraju jest dużo niższy niż w wielu krajach europejskich. Podczas gdy Polak zjada średnio ok. 4 litrów lodów rocznie, w Niemczech czy Czechach spożycie lodów jest dwukrotnie większe, natomiast w Szwecji i Norwegii, gdzie klimat jest zdecydowanie chłodniejszy, oscyluje wokół 10 litrów na osobę.
Polacy kochają lody, jednak poziom ich spożycia w naszym kraju jest dużo niższy niż w wielu krajach europejskich. Podczas gdy Polak zjada średnio ok. 4 litrów lodów rocznie, w Niemczech czy Czechach spożycie lodów jest dwukrotnie większe, natomiast w Szwecji i Norwegii, gdzie klimat jest zdecydowanie chłodniejszy, oscyluje wokół 10 litrów na osobę.
Szczecińska firma Ice Berg weźmie udział w telewizyjnych "Firmowych Ewolucjach".

Odcinek „Firmowych Ewolucji” z udziałem firmy ICE BERG zostanie wyemitowany na antenie TVP1 we wtorek, 20 września, o godz. 22.50. Sytuację przedsiębiorstwa przeanalizuje zespół doświadczonych ekspertów: Cezary Szymanek, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska i magazynu Sukces, Katarzyna Twarowska, trener biznesu i prezes ProfiLab oraz Wojciech Dembiński, dyrektor programu Santander Advance w Banku Zachodnim WBK. Program prowadzi Arkadiusz Mierzwa (dziennikarz ekonomiczny, doradca i trener biznesu).
Ice Berg jest producentem lodów naturalnych, zajmuje się również ich sprzedażą detaliczną oraz dystrybucją. Firma powstała w październiku 2015 rok, kiedy otworzyła kawiarnię wraz z zapleczem produkcyjnym w centrum Szczecina. W ofercie kawiarni znajdują się lody naturalne, ciasta przygotowywane w oparciu o domowe receptury, gofry, naleśniki i kawa. Firma wykorzystuje rodzinną wiedzę i doświadczenie w branży. Jej właściciele pochodzący z rodzin o tradycjach cukierniczych, w codziennej działalności stawiają przede wszystkim na tradycyjną recepturę, wykorzystywanie do produkcji wyłącznie składników naturalnych oraz niestandardowe kompozycje smakowe lodów. Przed firmą jednak jeszcze wiele do zrobienia, a w szczególności trzy cele do osiągnięcia. Pierwszy to podjęcie działań w celu zabezpieczenia/opatentowania receptury lodów. Drugi to zwiększenie mobilności firmy w kontekście sprzedaży (m.in. zakup samochodu, chłodni) i dowożenia lodów do hoteli czy restauracji. Trzeci cel to przygotowanie planu marketingowego i stworzenie unikalnego w Szczecinie miejsca spotkań dla młodych ludzi.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza