Program "Jakość Obsługi" jest organizowany przez konsumencki portal www.jakoscobslugi.pl i "Rzeczpospolitą". Bada jakość obsługi klienta firm i instytucji, a o przyznaniu wyróżnienia decydują konsumenci z całej Polski. W najnowszym badaniu swoje opinie wyraziło ponad 200 tysięcy osób.
Najwyżej ocenianą przez konsumentów biorących udział w badaniu siecią stacji benzynowych w Polsce jest Lukoil, który wyprzedził Lotos i Bliską. Uczestnicy badania oceniali takie elementy jak: organizacja i czas obsługi, wiedza i kompetencje personelu, zachowanie i wygląd personelu, oferta, cena, asortyment i wygląd miejsca obsługi.
Lukoil ma obecnie w Polsce 113 stacji benzynowych. Oprócz paliwa na stacjach Lukoil klienci mogą też zrobić zakupy czy bezpłatnie skorzystać z bezprzewodowego Internetu.
Lukoil to rosyjski koncern naftowy, zajmujący się poszukiwaniem, wydobyciem i przetwórstwem ropy naftowej oraz sprzedażą gotowych produktów. Na światowych rynkach firma istnieje od 1991 roku i posiada sieć ponad 6500 tysiąca stacji na całym świecie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?