Magda Gessler, awantura w Dolinie Charlotty (wideo)

Monika Zacharzewska
Magda Gessler w czasie kuchennych rewolucji w Wikingu.
Magda Gessler w czasie kuchennych rewolucji w Wikingu. Łukasz Capar
Wielka awantura towarzyszyła wyjazdowi Magdy Gessler z Doliny Charlotty, gdzie nocowała. Gwiazda miała poniżyć personel, odmówić zapłacenia rachunku za pobyt. Było ostro.

Magda Gessler przebywała w Słupsku od poniedziałku, przygotowując kolejny odcinek swoich Kuchennych rewolucji. Zatrzymała się w hotelu w Dolinie Charlotty. Problem zaczął się w nocy z czwartku na piątek, kiedy przyszło do płacenia kilkutysięcznego rachunku.

Recepcjonistka z hotelu Małgorzata Napiórkowska: Pani Gessler najpierw zażądała rabatu, potem powiedziała, że w ogóle nie zapłaci rachunku i powinna dostać odszkodowanie za udręki, które u nas przeżyła.
Recepcja postanowiła nie wydawać bagażu, dopóki rachunek nie zostanie uiszczony. Nie zgodziła się też na opłacenie rachunku później, przelewem, bo nie zostało to wcześniej uzgodnione. Napięcie rosło. Według Napiórkowskiej, menadżer Magdy Gessler usiłował wynieść bagaż. Atmosfera gęstniała.

Zobacz także: Magda Gessler przeprowadziła rewolucję w słupskim Wikingu (zdjęcia, wideo)

- Zostaliśmy zwyzywani od k..., świrów i głupków. Pani Gessler zdenerwowała się, że ochroniarz się na nią spojrzał. Groziła opisaniem hotelu w swoim felietonie w "Newsweeku". Powiedziałam jej, że przy płaceniu nie może być traktowana inaczej niż pozostali goście. Mimo to wcześniej staraliśmy się zachowywać ponadstandardowo. Osobiście prasowałam jej ubrania, mimo że nie ma u nas usługi room servis. Ostatecznie, po długiej awanturze, gość wyciągnął kartę i uiścił rachunek.

Magda Gessler nie zostawia na hotelu suchej nitki.
- Pełna nadziei trafiłam do hotelu - mówi gwiazda telewizji. Zmęczona otwierałam pokój i zastałam... całą rodzinę w negliżu. Zaproponowano mi pokój, w którym były drzwi tak cienkie, że słychać było każde słowo sąsiadów. Nie chciałam go. W tym momencie dostałam "nagrodę" w postaci apartamentu "królewskiego". Z widokiem na parking. Był duży, czysty i miał podstawową rzecz - duże wygodne łóżko... byłam zadowolona, mogłam odpocząć.

O 16.00 tego samego dnia zadzwoniła pani z recepcji z informacją, że muszę natychmiast zmienić pokój, bo od sześciu godzin czeka na niego jakaś inna rodzina. Pokój jest zajęty. Byłam na planie. Wskazano mi pokój na poddaszu. Powiedziałam, że ok, jeśli jest klimatyzacja. Zaproponowano mi dodatkowy klimatyzator. Zgodziłam się. Wróciłam po zdjęciach do pokoju, klimatyzator grzał, ale nie chłodził. Temperatura w pokoju przekraczała 30 stopni. Byłam wkurzona. Kolejna noc nieprzespana. Czarę goryczy przelała kolacja z czterema butelkami "korkowego" wina.

Cały czas żadnego kontaktu ze strony menadżera czy właściciela. Żadnych przeprosin.

- W ciągu całego pobytu Magda Gessler nie zgłaszała żadnych uwag - ripostuje Mirosław Wawrowski, menadżer Doliny. - Rzeczywiście, i to nasz błąd, jej apartament był wynajęty. Zaproponowaliśmy jej drugi apartament. Ten, w którym zamieszka Carlos Santana (przyjedzie tu w sierpniu na koncert - dop. red.), i daliśmy 30 proc. rabatu w związku z zaistniałą sytuacją. Nieprawdą jest, że w apartamencie nie działał klimatyzator, bo go tam nie było.

Jego zdaniem cała awantura wybuchła, bo odmówił rozliczenia barterowego za usługi. Gwiazda zaproponowała mu w ramach rachunku umieszczenie hotelu w jej przewodniku. - Z niesmakiem przyjąłem interwencję w tej sprawie prezydenta Słupska Macieja Kobylińskiego - dodaje Wawrowski. - Oraz sms-a, jakiego przysłała mi pani Magda o treści: "Proszę o pilny telefon. Nie warto nikomu z nas zachowywać się bez poczucia sympatii dla ludzi nietuzinkowych".

Więcej czytaj w sobotnim "Głosie".

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 439

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

P
Pppp
20 stycznia 2016, 00:15, olek:

powinna mieć zakaz wchodzenia do jakiegokolwiek hotelu czy restauracji ona jest chora i brak slow na jej popisy  , niech patrzy swoich biznesow w których ceny sa kosmiczne a smaku daleko szukac , ani z niej kucharka ani menager  , zwykly piekielny pajac , każdy kto ma biznes podobny niech ja wygania , ona nie ma pojęcia o niczym , a tak na marginesie paniusiu rachunki trzeba placic , jak się kozysta z fuul wypasu to plac a nie szukasz rabatow  , zasrana gwiazda

Ciekawa jestem czy ty płacisz rachunki kazdy niech patrzy sie sam na siebie a nie ocenia co tam sie stało prawde oni tylko wiedza i przestacie pisac głupoty o innych a hotel to nie hotel bo jaki hotel daje pokuj na jednom dobe i op drugie som teras takie czasy ze wszedzie jest obsługa pokojowa ze prasuje i pierze sie ciuchy widac ze w słupsku hotele som zacofane szkoda gadac

P
Pppp
20 stycznia 2016, 00:15, olek:

powinna mieć zakaz wchodzenia do jakiegokolwiek hotelu czy restauracji ona jest chora i brak slow na jej popisy  , niech patrzy swoich biznesow w których ceny sa kosmiczne a smaku daleko szukac , ani z niej kucharka ani menager  , zwykly piekielny pajac , każdy kto ma biznes podobny niech ja wygania , ona nie ma pojęcia o niczym , a tak na marginesie paniusiu rachunki trzeba placic , jak się kozysta z fuul wypasu to plac a nie szukasz rabatow  , zasrana gwiazda

A ty masz pojecie o gotowaniu

G
Gosc

Prezydent Słupska- wstyd, wstyd, wstyd!

a
a.
W dniu 10.05.2013 o 21:45, hotelarz napisał:

Gesslerowa to może chamka... to akurat jest nieistotne, takich Klientów jak ona są przecież miliony......odpowiednio przygotowana obsługa radzi sobie jednak z nimi bez większych problemów :)Także w moim przekonaniu w pierwszej kolejności jest to wina hotelu, który nie potrafił zachować podstawowych standardów hotelarstwa...- tak jak ktoś już wspomniał, osobie ktora ma spac 4 doby nie proponuje się noclegu 1 + 3, to przecież to typowy brak profesjonalizmu i kultury jakości w hotelarstwie.- tak kapryśnej osobie nie proponuje się pokoju z widokiem na parking, no i ten grzejnik w pokoju, tej klasy hotel to lekkie przegiecie :D- skoro zakladali ze ta Pani nie placi, to od takich osób wymaga sie przy pierwszej dobie uregulowania wiekszości jak nie calosci, oplaty za nocleg.- to że recepcjoniści i inni pracownicy od kilku lat zmieniają sie tam non stop co 3 do 6 miesiecy, to też przekłada się przecież na jakość obsługi.

 


Gesslerowa to może chamka... to akurat jest nieistotne, takich Klientów jak ona są przecież miliony...
...odpowiednio przygotowana obsługa radzi sobie jednak z nimi bez większych problemów :)
Także w moim przekonaniu w pierwszej kolejności jest to wina hotelu, który nie potrafił zachować podstawowych standardów hotelarstwa...
- tak jak ktoś już wspomniał, osobie ktora ma spac 4 doby nie proponuje się noclegu 1 + 3, to przecież to typowy brak profesjonalizmu i kultury jakości w hotelarstwie.
- tak kapryśnej osobie nie proponuje się pokoju z widokiem na parking, no i ten grzejnik w pokoju, tej klasy hotel to lekkie przegiecie :D
- skoro zakladali ze ta Pani nie placi, to od takich osób wymaga sie przy pierwszej dobie uregulowania wiekszości jak nie calosci, oplaty za nocleg.
- to że recepcjoniści i inni pracownicy od kilku lat zmieniają sie tam non stop co 3 do 6 miesiecy, to też przekłada się przecież na jakość obsługi.

Dokładnie tak!

A
Ada

Nie dziwie sie irytacji pani gesler bo sama byłam w tym hotelu i niestety miejscowka przereklamowana a personel nadęty do granic możliwości poza tym warunki średnie

k
karol

przestańcie nazywać jej gwiazdą bo mi się chce rzygać...

I
Iza

Bezczelni ludzie, przenoszą gościa z pokoju do pokoju ,pomimo wcześniejszej rezerwacji.Magda Gessler to profesjonalistka, takie chamstwo musiało wywołać u niej frustrację.

K
Krzysztof

Tej Pani to w głowie się poprzewracało a nawet trochę niżej - żenada w najlepszym wykonaniu. Nie wiem jak długo producenci od "Jej" branży będą tolerować takie prostactwo - żal mi tej kobiety

T
Tadeusz z Piły

Tej babie to już całkowicie woda sodowa odbija... :lol:

p
p. B.

Sam przyznał , że jej apartament był wynajęty , to po co ją tam umieszczał  

J
Ja

Wierze Magdzie gesler bo człowiek po podróży może się wkurzyć na maxa na zaistniała sytuacje

o
olek

powinna mieć zakaz wchodzenia do jakiegokolwiek hotelu czy restauracji ona jest chora i brak slow na jej popisy  , niech patrzy swoich biznesow w których ceny sa kosmiczne a smaku daleko szukac , ani z niej kucharka ani menager  , zwykly piekielny pajac , każdy kto ma biznes podobny niech ja wygania , ona nie ma pojęcia o niczym , a tak na marginesie paniusiu rachunki trzeba placic , jak się kozysta z fuul wypasu to plac a nie szukasz rabatow  , zasrana gwiazda

M
Marian

Nie znam pani Gesler, nie znam hotelu w Dolinie Charlotty... Byłem za to na kawie razy kilka i miło wspominam to. A pani Gesler? Na podstawie techniki jaki prezentuje te swoje przygotowanie produkcyjno-wizualne restauracji to niedobrze mi sie robi i najchętnie nie oglądał bym jej. No ale akurat nie ma co oglądać. Wszyscy restauratorzy, to wasza sprawa jak biznes swój prowadzicie, ale tak sobie myślę macie pogląd, jak nie robić żadnych rewolucji. Każdy ma swobodę wyboru, ale ja bym taką panią gnałbym do diabła a w soboty i niedziele jeszcze kawałek dalej. Niedobrze mi się robi, jak patrzę na nią....... Tylko, że każdy ma swobodę wyboru. Owszem, pokazuje ujemne walory restauracji prawdziwe, czy na rzecz jej reklamy dostosowane. Obraża za to ludzi na pełen gwizdek, by potem gratulować, głaskać itd. To brzydkie wg mnie.

l
lipa ra Dolina

byłem w Dolinie Charlotty raz i lepiej spać w lesie niż tym pseudo hotelu

jedzenie masakra, wystrój i standart pokoi poniżej przeciętnej

 

 

więc nie dziwie się że nasza "rewolucyjna" gwiazda zrobiła awanturę

ja osobiście bym wyjechał po pierwszej akcji ze zmianą pokoju

spora liczba osób z branży turystycznej zapomina że to oni mają spełniać nasze wymagania

i że nie są jedyni na rynku

 

a
arthurgordon
W dniu 19.01.2014 o 12:58, sudah napisał:

Szanowna Pani żydówko, hotel jest dla ludzi jak nie ma 100% obłożenia, i hotel potrzebuje gwarancje platnośći innymi słowy chcesz spać musisz zapłacić stara krowo!!!!!!!!Do sadu ją za zakłocanie i brak poszanowania wobec pracownikow.

Goju,tys stworzony do bycia niewolnikiem,jedz sobie swinine i odczep sie od krowy!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3