Słupski sklep nie będzie typową halą sieci Makro, ale tzw. Makro Punktem. Oznacza to, że nie będzie to potężna hala na kilka tysięcy metrów kw., ale obiekt o powierzchni około tysiąca metrów kw. Mieści się na zapleczu browaru w dawnych pomieszczeniach magazynowych, które zaadaptowano na hurtownię. Klienci będą do niej wjeżdżać od strony ulicy Kościuszki, gdzie przygotowano parking.
- Możemy potwierdzić, że rozpoczniemy działalność w okresie przedświątecznym. Nabór pracowników już się odbył. Następnego nie przewidujemy - mówi Magdalena Figurna, rzecznik prasowy sieci Makro.
Makro jest częścią Metro Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych. Oferuje swoim klientom produkty - spożywcze i przemysłowe - najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach.
Czytaj także: Koszalin> Klienci są oburzeni, że w Makro nie mogą zrobić zakupów z dziećmi
Nie każdy będzie mógł zrobić zakupy w nowym sklepie. Obiekty sieci są samoobsługowymi hurtowniami dla przedsiębiorców i ludzi biznesu. Ich klientami są właściciele sklepów, obiektów gastronomicznych i hotelarskich, pracownicy i szefowie firm, urzędów, osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby, które dokonują zakupów na rzecz instytucji użyteczności publicznej. Aby móc wejść do sklepu, trzeba posiadać specjalną kartę klienta.
W Makro dostępne są także produkty własnych marek sieci, które sprzedaje po wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Sieć preferuje płatności dokonywane kartą.
Galerie handlowe otwarte od 1 lutego?