Według jej zapewnień firmy Jula Poland, jest ona pracodawcą równych szans, który nie przywiązuje wagi do wieku, płci i kierunku wykształcenia. W ogłoszeniu rekrutacyjnym firma informuje, że zainteresowanym kandydatom na kierownika sklepu oferuje bardzo dobrą atmosferę pracy, szkolenia (także w Szwecji), atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon komórkowy).
Obecnie firma już kończy kompletowanie załogi, która będzie pracowała w słupskim markecie sieci Jula.
- Wybraliśmy już kierownika sklepu oraz większość pracowników z około 25, których w sumie zamierzamy przyjąć. Możliwe jeszcze będą najwyżej pojedyńcze przyjęcia - mówi Joanna Kalkowska-Przygoda, HR Generalist, która zajmuje się się rekrutacją pracowników dla sieci handlowej Jula.
Czytaj też: W Centrum Handlowym Jantar w Słupsku będzie market sieci Jula
Jula AB to rodzinne przedsiębiorstwo, posiadające magazyn centralny i siedzibę główną w Skarze w Szwecji. Firma zatrudnia około 1700 osób. Obecnie posiada łącznie 48 markety: 33 w Szwecji, 13 w Norwegii oraz 2 w Polsce. Na terenie naszego kraju Jula jest obecna od jesieni 2011 roku. Market w słupskim CH Jantar będzie jej trzecim obiektem w Polsce. Będzie mieć powierzchnię 3 tys. mkw.
Klientom oferuje ponad 13000 produktów, w tym wiele marek własnych niedostępnych w innych sklepach. W asortymencie sklepów znajdą się produkty niezbędne do renowacji m.in.: domu, ogrodu, garażu, produkty RTV i AGD oraz odzież robocza i akcesoria dla majsterkowiczów.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?