Miszkańcy Bora Komorowskiego 2 w Słupsku skarżą się na źle przeprowadzony remont bloku

Dorota Aleksandrowicz dorota.aleksandrowicz@mediaregionalne.pl
– To po prostu wygląda niechlujnie – mówią lokatorzy.
– To po prostu wygląda niechlujnie – mówią lokatorzy. Zdjęcie poglądowe
Mieszkańcy budynku przy ul. Bora Komorowskiego 2 mają żal, że nie wysunięto konsekwencji wobec ekipy, która jakiś czas temu remontowała ich budynek. - To po prostu wygląda niechlujnie - mówią lokatorzy.

- Kilka lat temu była prowadzona modernizacja naszego budynku. Myśleliśmy, że wszystko będzie ładnie i schludnie. Myliliśmy się jednak - mówi mieszkaniec ulicy Komorowskiego 2 w Słupsku.

Dodaje, że temat źle przeprowadzonego remontu w ostatnich latach poruszany był na wielu zebraniach lokatorów.

- Ja sam podejmowałem ten temat wielokrotnie. Zrobiłem nawet zdjęcia i pokazywałem je różnym urzędnikom. Jednak koniec końców nic z tego nie wynikło - mówi mężczyzna.

Lokator bloku przy ul. Bora Komorowskiego jest bardzo zaniepokojony tą sytuacją i nie rozumie, dlaczego nikt do tej pory nie zainteresował się tą sprawą, pomimo iż była zgłaszana wielokrotnie.

- Nasz blok wygląda niechlujnie. Remont został bardzo źle przeprowadzony. Wystarczy spojrzeć, aby wyrobić sobie zdanie na temat tych, którzy to robili. Przecież barierki i elewacja są niedomalowane, poza tym w wielu miejscach schodzi farba, kruszą się także płytki. Z parapetów woda spływa w stronę pokoju zamiast na zewnątrz. To wszystko wygląda po prostu źle - opowiada mężczyzna.

Chciałby, aby usterki zostały naprawione od razu w całym bloku, a nie w mieszkaniu jednej czy kilku osób.

- Może wejdą do kilku mieszkań i coś tam poprawią, ale co z resztą? Mamy teraz patrzeć na kruszące się płytki czy odchodzącą farbę i denerwować się? Chyba nie po to był robiony ten remont - mówi lokator bloku przy ul. Komorowskiego 2.

Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej.

- Remont tego budynku został wykonany w 2010 roku, a okres jego gwarancji trwa do 5 lipca tego roku. 22 maja odbyło się spotkanie administratora, wykonawcy i zarządu wspólnoty mieszkaniowej w sprawie dokonania poprawek budowlanych. Wtedy też przystą­piono do wizji lokalnej budynku. Jednak nie wszyscy lokatorzy byli obecni. Wywieszone zostało także ogłoszenie mówiące o tym, że jeżeli lokatorzy mają jakie­kolwiek uwagi odnośnie do remontu i usterek, powinni zgłaszać je do administracji na piśmie - mówi Klaudia Godlewska z PGM.

W związku z tą sprawą odbędzie się kolejne spotkanie, na którym zostaną już ustalone konkrety. Stworzony zostanie wykaz lokali z określonymi usterkami.

- Jeżeli chodzi o datę gwarancji, to ta automatycznie przedłuży się wraz z podjęciem prac budowlanych - mówi Klaudia Godlewska z Przedsiębiorstwa Gospodar­ki Mieszkaniowej.

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Grzegorz

Nie rozumiem, po co tyle krzyku?

Przecież ładnie jest pomalowany. ;)

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3