- Kilka lat temu była prowadzona modernizacja naszego budynku. Myśleliśmy, że wszystko będzie ładnie i schludnie. Myliliśmy się jednak - mówi mieszkaniec ulicy Komorowskiego 2 w Słupsku.
Dodaje, że temat źle przeprowadzonego remontu w ostatnich latach poruszany był na wielu zebraniach lokatorów.
- Ja sam podejmowałem ten temat wielokrotnie. Zrobiłem nawet zdjęcia i pokazywałem je różnym urzędnikom. Jednak koniec końców nic z tego nie wynikło - mówi mężczyzna.
Lokator bloku przy ul. Bora Komorowskiego jest bardzo zaniepokojony tą sytuacją i nie rozumie, dlaczego nikt do tej pory nie zainteresował się tą sprawą, pomimo iż była zgłaszana wielokrotnie.
- Nasz blok wygląda niechlujnie. Remont został bardzo źle przeprowadzony. Wystarczy spojrzeć, aby wyrobić sobie zdanie na temat tych, którzy to robili. Przecież barierki i elewacja są niedomalowane, poza tym w wielu miejscach schodzi farba, kruszą się także płytki. Z parapetów woda spływa w stronę pokoju zamiast na zewnątrz. To wszystko wygląda po prostu źle - opowiada mężczyzna.
Chciałby, aby usterki zostały naprawione od razu w całym bloku, a nie w mieszkaniu jednej czy kilku osób.
- Może wejdą do kilku mieszkań i coś tam poprawią, ale co z resztą? Mamy teraz patrzeć na kruszące się płytki czy odchodzącą farbę i denerwować się? Chyba nie po to był robiony ten remont - mówi lokator bloku przy ul. Komorowskiego 2.
Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej.
- Remont tego budynku został wykonany w 2010 roku, a okres jego gwarancji trwa do 5 lipca tego roku. 22 maja odbyło się spotkanie administratora, wykonawcy i zarządu wspólnoty mieszkaniowej w sprawie dokonania poprawek budowlanych. Wtedy też przystąpiono do wizji lokalnej budynku. Jednak nie wszyscy lokatorzy byli obecni. Wywieszone zostało także ogłoszenie mówiące o tym, że jeżeli lokatorzy mają jakiekolwiek uwagi odnośnie do remontu i usterek, powinni zgłaszać je do administracji na piśmie - mówi Klaudia Godlewska z PGM.
W związku z tą sprawą odbędzie się kolejne spotkanie, na którym zostaną już ustalone konkrety. Stworzony zostanie wykaz lokali z określonymi usterkami.
- Jeżeli chodzi o datę gwarancji, to ta automatycznie przedłuży się wraz z podjęciem prac budowlanych - mówi Klaudia Godlewska z Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?