Nasz czytelnik w ostatni weekend jechał ze Słupska do Piły.
- Na tablicy znajdującej się nad sklepem z gazetami zawsze pojawiały się informacje o godzinach przyjazdów i odjazdów pociągów, oraz o ewentualnych opóźnieniach. Tymczasem gdy w piątek przyszedłem na dworzec, tablica była nieczynna - mówi pan Jan, czytelnik ze Słupska.
- Oczywiście, rozkład jazdy jest również nad kasami, ale ten elektroniczny był bardzo praktyczny i potrzebny pasażerom.
Zdaniem mężczyzny, nie działa on od co najmniej kilku tygodni.
- Pod koniec stycznia też jechałem do Piły i już wówczas tablica była niesprawna. Sądziłem jednak, że zostanie ona szybko naprawiona. Być może stanie się tak po interwencji "Głosu Pomorza" - mówi nasz czytelnik.
Piotr Krawiec, dyrektor spółki TK Telekom w Szczecinie, zapowiada, że zajmie się sprawą.
- Sprawdzimy sygnał czytelnika i jeśli okaże się, że tablica jest nieczynna, a my za nią odpowiadamy, postaramy się szybko ją naprawić - mówi Piotr Krawiec. - Jeśli jednak za jej utrzymanie odpowiada inna spółka, poinformujemy ją o problemie. Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu tablica informacyjna ponownie będzie działać.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?