Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nissan NV200 dostępny w Polsce

Wojciech Frelichowski
Nissan NV200 został zaprojektowany w całości w Japonii.
Nissan NV200 został zaprojektowany w całości w Japonii. Fot. Nissan
Na polski rynek wszedł Nissan NV200 - dostawcze auto o największej ładowni w tej klasie pojazdów. Cena samochodu rozpoczyna się od kwoty 41952 zł netto.

W Nissanie NV200 połączono atuty dwóch segmentów: wymiary zewnętrzne porównywalne z pojazdem dostawczym zbudowanym na bazie samochodu osobowego i przestrzeń ładunkową spotykaną w większych pojazdach. Samochód ma 4,4 m długości, 1,86 m wysokości i 1,69 m szerokości oraz imponującą pojemność przedziału towarowego. Długość przestrzeni ładunkowej przekracza 2 metry, co pozwala załadować do środka dwie standardowe europalety.

Podłoga skrzyni ładunkowej znajduje się na wysokości 524 mm, czyli najniżej w tej kategorii pojazdów. Z kolei kubatura przestrzeni ładunkowej wynosi 4,2 m3, o 25 procent więcej niż w pojazdach konkurencji. Maksymalna ładowność pojazdu wynosi 752 kg.

Samochód jest dostępny w dwóch wersjach: jako dostawczy furgon oraz jako 5- lub 7-osobowe Combi. W tych dwóch ostatnich wersjach w celu powiększenia przestrzeni ładunkowej nie trzeba wyjmować siedzeń. Środkową kanapę można złożyć na płasko i wsunąć pod przednie fotele, a dwa fotele w ostatnim rzędzie składają się w kierunku bocznych ścianek przedziału bagażowego.

W podłodze furgonu zamontowano sześć zaczepów do mocowania ładunku, po trzy z każdej strony. W wersji Basic zastosowano pełną przegrodę stalową, a wersja Comfort wyposażona jest w przeszkloną przegrodę.

Nissan NV200 może być wyposażony w jeden z dwóch silników, które napędzają tylne koła. Bazową jednostką napędową jest czterocylindrowy benzyniak o pojemności 1.6 litra i mocy 109 KM. Według deklaracji producenta silnik ten zużywa średnio 7,4 litra na 100 km. Drugim, do wyboru, silnikiem jest czterocylindrowa, wysokoprężna jednostka napędowa, którą dostarczyło Renault, partner Nissana. Silnik dCi o pojemności 1,5 litra rozwija moc 85 KM. W tym przypadku średnie zużycie paliwa wynosi 5,2 litra na 100 km. W obu przypadkach silniki są konfigurowane z pięciobiegową przekładnią manualną.

Przeglądy zaplanowano w odstępach co 20 000 dla silnika benzynowego i 30 000 km w przypadku silnika diesla, ale nie rzadziej niż co 12 miesięcy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza