Długość całego samochodu wynosi niespełna 4,4 m, z czego niemal połowa (2040 mm) stanowi ładownia o pojemności 4,1 m3. Dzięki zastosowaniu przedniego napędu oraz tylnego zawieszenia o bardzo zwartej konstrukcji w przedziale towarowym zmieszczą się aż dwie standardowe europalety. Poziom podłogi, znajdujący się na wysokości 520 mm od ziemi - najniższy w tym segmencie - ułatwia za- i wyładunek. Maksymalna ładowność pojazdu wynosi 771 kg.
NV200 oferowany będzie w dwóch wersjach silnikowych - benzynowej lub wysokoprężnej. Silnik benzynowy to 1,6litrowa, aluminium jednostka napędowa o mocy 108 KM, która współpracuje z pięciobiegową skrzynią manualną.
Silnik Diesla dostarczyło Renault, partner Nissana. Jednostka 1.5 dCi (K9K) rozwija moc 86 KM przy pojemności 1461 cm3 i jest konfigurowana z pięciobiegową przekładnią manualną.
Auto będzie dostępne w trzech wersjach nadwoziowych: jako towarowy furgon oraz w dwóch siedmiomiejscowych odmianach osobowych - towarowo-osobowe kombi oraz komfortowy mikrobus. W tych dwóch ostatnich wersjach w celu powiększenia przestrzeni ładunkowej nie trzeba wyjmować siedzeń. Środkową kanapę można złożyć na płasko i wsunąć pod przednie fotele, a dwa fotele w ostatnim rzędzie składają się w kierunku bocznych ścianek przedziału bagażowego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?