- Termin uruchomienia usługi musiał zostać przeniesiony na początek przyszłego roku, ze względu na konieczność dostosowania systemów rozliczeń naszych klientów - przekonuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy firmy Energa, oraz tłumaczy:
- Nowa usługa ma zapewnić pełną kontrolę nad zużywaną energią, jednak to nie tylko lepsza kontrola domowego budżetu, ale przede wszystkim większa oszczędność - twierdzi Ostrowska. - Na podstawie danych zebranych z innych rejonów Polski, gdzie rozliczenia rzeczywiste funkcjonują od dłuższego czasu, można stwierdzić, że osoby które na bieżąco kontrolują zużycie prądu, są oszczędniejsze - twierdzi przedstawiciel Energii.
Z tej energetycznej nowości skorzystać będzie można na dwa sposoby. Osoby z dostępem do Internetu będą mogły skorzystać z elektronicznego biura obsługi klienta. Jedyny warunek to złożenie odpowiedniego wniosku - można to zrobić również na stronie internetowej, później wystarczy już tylko otworzyć zakładkę eBOK i podać stan licznika.
- Druga forma płatności nazywa się VIA Moje Rachunki i jest skierowana jest dla osób, które chcą opłacać swoje rachunki w tradycyjny sposób, czyli podaniu bezpośrednio kasjerce stanu licznika, która po uiszczeniu opłaty wyda paragon za zapłaconą energię - informuje Beata Ostrowska.
- Żeby wybrać taką formę rozliczeń, należy złożyć wniosek w najbliższym biurze obsługi klienta - informuje Ostrowska.
Czytaj też> Energa proponuje firmom rabat na prąd
To nie koniec nowości. Właścicieli domków letniskowych i osoby wynajmujące mieszkania z pewnością ucieszy usługa "Prąd na życzenie", która umożliwia zamówienie licznika przedpłatowego. Urządzenie to działa podobnie jak telefony na kartę - prąd kupujemy w "porcjach".
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?