Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowa promocja Ustki - sok jabłkowy

(ar)
Produkowany w podsłupskim Głobinie sok jabłkowy ma być symbolem natury i ekologii.
Produkowany w podsłupskim Głobinie sok jabłkowy ma być symbolem natury i ekologii. www.sxc.hu
Jest naturalny, pasteryzowany i nie zawiera konserwantów. Choć produkowany w podsłupskim Głobinie, promuje Ustkę. Nazywa się Soczysta Ustka i jest sokiem jabłkowym.

Wydział promocji usteckiego magistratu cierpi na brak środków. Większą część rocznego budżetu pochłania festiwal sztucznych ogni. To kluczowa impreza sezonowa w regionie.

Usteccy marketingowcy sięgają jednak po lokalne produkty, dzięki którym miasto może błysnąć. Do lamusa odłożono tatrzańską ciupagę z napisem Ustka. Nie sięgnięto też po świeżego dorsza prosto z kutra, ma za krótki okres przydatności do spożycia.

Wypośrodkowano więc i zwrócono się w kierunku natury i ekologii. Padło na sok jabłkowy. Co prawda nie z Ustki, próżno tam szukać sadów, ale z Głobina.

- Podstawą działalności mojego wydziału jest współpraca z mieszkańcami - mówi Piotr Wszółkowski, naczelnik Wydziału Promocji Urzędu Miasta Ustka. - Jak i całego regionu - szybko dodaje.

- Parę miesięcy przed sezonem zwrócił się do nas pan Feliks Karnicki, właściciel gospodarstwa argroturystycznego i winnicy. Zaproponował współpracę.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza