Obecnie już w 2532 punktach Poczty w całej Polsce można odebrać przesyłkę po otrzymaniu wiadomości SMS lub e-mailem. E-przesyłka to wygodny sposób na odbiór przesyłki przez klientów, którzy sami decydują gdzie i kiedy to zrobią.
Mogą tego dokonać w dowolnie wybranej placówce Poczty Polskiej z sieci placówek wydających, np. w pobliżu miejsca pracy. Z usługi najczęściej korzystają klienci sklepów internetowych, osoby prowadzące sprzedaż internetową, a także osoby o nienormowanym czasie pracy.
Poczta Polska dostarcza e-przesyłkę do placówki pocztowej dowolnie wybranej przez nadawcę (spośród placówek wytypowanych) do trzech dni po dniu nadania. Informację o tym, że przesyłka oczekuje na odbiór, adresat przesyłki otrzymuje poprzez e-mail lub SMS, a przesyłkę może odebrać w dogodnym dla siebie czasie w ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia.
To jedna z najtańszych opcji dostawy. E-przesyłka w najniższej kategorii wagowej kosztuje zaledwie 7 zł. Usługa ta jest także jedną z opcji dostawy w serwisie Allegro w ramach tzw. odbioru w punkcie.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?