Zgodnie z planami do końca października sieć ponad 260 oddziałów w całej Polsce zostanie oznaczona nowym logotypem. Dlaczego?
- Wprowadzamy tzw. logo hybrydowe, czyli rozwiązanie przyjęte już wcześniej w Belgii. Bazujemy na znajomości marki Fortis, a jednocześnie budujemy świadomość marki naszego nowego właściciela - instytucji powszechnie rozpoznawanej w Europie i na świecie - mówi Monika Brudło, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Fortis Banku Polska.
Na początku października zmienił się adres strony internetowej banku (www.bnpparibasfortis.pl); dotychczasowy adres (www.fortisbank.com.pl) będzie funkcjonował jako alias jeszcze przez rok.
Odświeżony został również wygląd witryny internetowej banku - jej stylistyka została dostosowana do standardów obowiązujących w całej grupie BNP Paribas. Analogiczne zmiany objęły także systemy bankowości internetowej Pl@net i BiznesPl@net.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?