Uwagę zwracają nowoczesne kształty, a głównie - duża atrapa z przodu. Do tego 17- lub 18-calowe koła, a z tyłu ciekawe lampy zespolone, zderzak w stylu samochodów terenowych i podwójnie odchylana klapa bagażnika. Podstawowa pojemność bagażnika, to 432 l, którą można zwiększyć do 1241 l.
W aucie zastosowano nowe rozwiązania technologiczne, takie jak wyświetlacz na szybie, Distance Alert, automatyczny hamulec postojowy i parę innych, które zwiększają bezpieczeństwo i ułatwiają prowadzenie.
Model 3008 wyposażono w praktyczny trzeci "amortyzator" (nowość), który eliminuje przechyły na zakrętach (system zainstalowano przy tylnej osi). Pasywny element hydrauliczny łączy tylne amortyzatory i działa niczym dodatkowy, trzeci "amortyzator".
Silniki nie zaskakują. Sięgnięto po sprawdzonego benzyniaka o pojemności 1,6 l i dwie jednostki HDI - 1.6 i 2.0. Dostępna będzie wersja z 6-stopniową manualną skrzynią biegów (przy silniku 150 KM) lub 6-biegowy automat (163 KM).
Na rynku 3008 ma się pojawić w roku 2011.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?