Przypomnijmy, system pozwala, by interesanci rejestrowali się na dotykowym panelu automatu biletowego, wybierając rodzaj sprawy, którą chcą załatwić. Urządzenie przyporządkowuje ją do określonego stanowiska, ustala szacunkowy czas oczekiwania i nadaje numer kolejkowy. System umożliwia też rezerwację wizyt z wyprzedzeniem, bez konieczności przychodzenia do urzędu, za pośrednictwem internetu (wystarczy zalogować się na www.rezerwacje.powiat.koszalin.pl). - Elektroniczny system kolejkowy zdaje egzamin - mówi Grzegorz Pecolt, dyrektor wydziału. - Zdarzają się pomyłki, ale coraz rzadziej. Kolejka się uspokoiła, każdy oczekujący wie, kiedy zostanie wywołany. Bardzo pomocne okazują się informacje wyświetlane na monitorze. Zwłaszcza te dotyczące wymaganych dokumentów, które trzeba mieć przy sobie, by załatwić określoną sprawę.
Zobacz także: Urząd Pocztowy w Koszalinie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?