Można zaistnieć. Nic tylko w to inwestować. Nie trzeba nic budować od zera. Impreza potrzebuje wsparcia marketingowego, czyli dobrej promocji. Może odświeżenia, czy też rozszerzenia formuły. Może wrócić nie tylko jego dawna świetność, ale jest szansa na wykreowanie jeszcze czegoś wartościowszego. Wtedy rozmowy o budowie, rozbudowie filharmonii będą z pewnością dużo łatwiejsze.
Potrzeba na ten temat mocnej, poważnej dyskusji. Wsparcia. Ludziom działającym przy festiwalu od lat, z wielkim zaangażowaniem i poświęceniem, jest coraz trudniej. Potrzebują mocnego wsparcia miasta, które tak przecież zdynamizowało się w zakresie marketingu. Porozmawiajmy o tym poważnie i pilnie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?