Drutex to firma o wyłącznie polskim kapitale, budowana na solidnych fundamentach, od początku w Bytowie. Założycielem i do dziś prezesem jest Leszek Gierszewski. Dziś Drutex to jeden z liderów stolarki okienno-drzwiowej w Europie, marka o zasięgu globalnym. Codziennie w halach o łącznej powierzchni ponad 11 hektarów powstaje do siedmiu tysięcy okien. Każde na indywidualne zamówienie. Dzięki własnej rozbudowanej flocie ponad 450 pojazdów, która cały czas jeździ po Europie zamówienie realizowane są w ekspresowym tempie. Ponad 80 procent produkcji trafia na eksport, do krajów Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Afryki i Australii. Są zamontowane w wielu prestiżowych lokalizacjach, takich jak hotele Hyatt, Holiday Inn, Sheraton, Marriott w Nowym Jorku czy fabryka Lego w Meksyku.
Firma kreuje i wyznacza trendy na rynku. Co roku inwestuje w rozwój dziesiątki milionów złotych, by sprostać oczekiwaniom stale rosnącej rzeszy klientów. Firma która, obecnie zatrudnia blisko cztery tysiące osób, będąc jednym z największych i najbardziej cenionych pracodawców na Pomorzu, niemal od zawsze angażuje się w działania CSR, wspierając różne inicjatywy czy też pomagając ochronie zdrowia.
- Drutex to zawsze najwyższa jakości i innowacyjność, a także rzetelność biznesowa i gra fair play. Dla naszych klientów, których z roku na rok jest coraz więcej, a także naszych partnerów biznesowych to niezmiernie ważne mówi Paweł Grzonka dyrektor ds. marketingu firmy Drutex. - W branży jesteśmy jednym z liderów europejskiego, a nawet światowego rynku. A mamy apetyt na więcej. Stale rosnący popyt na naszą stolarkę oraz wysoki poziom satysfakcji Klienta są najlepszą motywacją do dalszego działania. Kolejne tytuły, takie jak Superbrands, pokazują, że droga, którą wybraliśmy i którą konsekwentnie podążamy od 37 lat nie tylko przyczynia się do dynamicznego rozwoju firmy, ale jest też zauważana i doceniana przez rynek oraz ekspertów –
Tegoroczna, 16. edycja konkursu Superbrands, opierała się na szerokim badaniu konsumenckim przeprowadzonym wśród respondentów, a także na opinii ekspertów z Rady Marek. Oceniali oni pozycję rynkową marki w Polsce, jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B oraz innowacyjność i działania CSR. Pod uwagę brali też dynamikę rozwoju marki i jej siłę na tle danej kategorii.
Tytuł firma odebrała 21 września, podczas gali w Warszawie.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?