Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pasażerowie ocenili czystość w pociągach Intercity

Artur Kostecki [email protected] Tel. 94 347 35 99 Fot. Archiwum
Największa część wiadomości nadsyłanych podczas akcji "Czysty Wagon" przez pasażerów dotyczyła toalet.
Największa część wiadomości nadsyłanych podczas akcji "Czysty Wagon" przez pasażerów dotyczyła toalet.
Zakończyła się akcja "Czysty Wagon" zorganizowana przez Spółkę PKP Intercity. Pasażerowie nadesłali w sumie około 200 wiadomości dokumentujących stan czystości w pociągach.

Głównym celem akcji "Czysty Wagon", było zrewidowanie czystości pociągów należących do Spółki PKP Intercity. Na podstawie informacji przesyłanych przez pasażerów powstaje raport i plan poprawy czystości pociągów.

- W imieniu PKP Intercity bardzo dziękuję wszystkim pasażerom za nadesłane informacje. Na ich podstawie, powstaje właśnie raport, który pozwoli nam wprowadzić zmiany w naszych pociągach. Pierwsze kroki, zostaną podjęte już na początku tego roku. M.in.: chcemy, aby pociągi na najdłuższych trasach były sprzątane także w trakcie podróży. - mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik PKP Intercity.

Największa część wiadomości nadsyłanych podczas akcji "Czysty Wagon" przez pasażerów dotyczyła toalet. Pojawiły się także uwagi dotyczące zbyt małych koszy na śmieci, czystości podłóg, okien i zewnętrznej części wagonów, a także braku pokrowców na zagłówki.

 

 

- W tej chwili rozpatrujemy uwagi dotyczące czystości, jednak wielu pasażerów przesyłało również swoje sugestie dotyczące innych rozwiązań poprawiających komfort jazdy. W przyszłości na pewno także weźmiemy je pod uwagę - dodaje Małgorzata Sitkowska.

Pan Robert pisze np.: "Chciałem zgłosić propozycję usprawnienia podróżowania. Jak wiadomo korytarze są wąskie, a pasażerowie w okresie zimowym są ubrani w kurtki i płaszcze. Okrycia wierzchnie powodują dodatkowe ograniczenie przestrzeni, utrudniając przemieszczanie się i przejście konduktora.

Usprawnieniem byłoby zainstalowanie wieszaków w ciągu korytarza. Wieszaki powinny być składane, najlepiej automatycznie (mechanizm sprężynowy), aby nie przeszkadzały przy przechodzeniu pasażerów".

Czytaj też> Intercity czeka na zdjęcia swoich wagonów od pasażerów

 

Raport, przygotowywany na podstawie zgłoszeń pasażerów, zostanie przeanalizowany zarówno przez Biuro Przewozów PKP IC, a następnie przekazany jednostkom odpowiedzialnym za utrzymanie czystości. Pierwsze kroki po akcji "Czysty Wagon" zostaną podjęte w pierwszym kwartale 2011 roku.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza