Nowe Biuro Obsługi Mieszkańców stworzono w siedzibie oddziału tej spółki, mieszczącym się w podwórzu obok budynku ZUS.
BOM jest jednym z elementów nowej polityki PGM, którą wdraża Tomasz Sikora, nowy prezes spółki. Tam teraz funkcjonują wszystkie kasy PGM oraz okienka informacyjne i odwoławcze. Sam prezes będzie dyżurował w nowym biurze co wtorek od 12 do 15.
- Kasy będą czynne od godziny 8 do 16.45, a okienka odwoławcze do godziny 16. Tak samo do 16 będą teraz pracować administratorzy mieszkań komunalnych oraz wspólnot mieszkaniowych. Zależy nam na tym, aby lokatorzy i właściciele mieszkań mogli bez problemu kontaktować się z administratorami - tłumaczy Sikora.
Z administratorami będzie się można również kontaktować drogą elektroniczną poprzez stronę internetową www.pgm.slupsk.pl.
- Administratorzy będą mieli obowiązek spisywać notatkę z każdej rozmowy z lokatorem. Wyrywkowo będziemy sprawdzali, jak zareagowali na sygnały od mieszkańców. Ponadto 15 procent ich wynagrodzenia będzie zależało od oceny najemców. Od listopada będzie jej można dokonywać na naszej stronie internetowej albo przy biurkach naszych pracowników - dodaje Sikora.
Zapewnia, że system internetowego oceniania nie pozwoli na to, aby administratorzy sami wystawiali sobie dobre oceny.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?