Pierwsza w Polsce kampania, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej

AIPZaktualizowano 
Kampania „Dołącz do najlepszego zespołu” jest spójna z działaniami firmy, która od 2016 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Kampania „Dołącz do najlepszego zespołu” jest spójna z działaniami firmy, która od 2016 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Bartek Syta
Leroy Merlin wystartowało z nową kampanią pod hasłem „Dołącz do najlepszego zespołu”. To pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Chyba żaden inny sport nie budzi w naszym kraju tylu emocji co piłka nożna. Nawet jeśli sami nie gramy, to kibicujemy naszej drużynie. Dlatego nową kampanię wizerunkową Leroy Merlin oparło na „piłkarskich klimatach”, które oddają ducha zespołowości i wyjątkową atmosferę panującą w Leroy Merlin. - Najważniejszą wartością i wyróżnikiem naszej firmy jest wyjątkowa kultura organizacyjna, a co za tym idzie - świetna atmosfera w pracy. Wszyscy – bez względu na wiek i stanowisko – zwracamy się do siebie po imieniu i zawsze możemy liczyć na wsparcie kolegów. Postanowiliśmy tę zespołowość pokazać w nowej kampanii. – wyjaśnia Magdalena Rusiecka, Dyrektor HR Leroy Merlin Polska.

Kampania „Dołącz do najlepszego zespołu” jest spójna z działaniami firmy, która od 2016 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Tytułowy najlepszy zespół to już ponad 10 000 pracowników Leroy Merlin w Polsce, którzy, jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby nowej kampanii – są zaangażowani w swoją pracę, lubią mieć wpływ na to, co robią oraz cenią sobie współpracę.

W swoich dotychczasowych działaniach employer brandingowych Leroy Merlin zawsze stawiało na autentyzm i transparentność. Tak jest również w przypadku kampanii „Dołącz do najlepszego zespołu”. Firma przyciąga kandydatów atutami, które – jak wynika z przeprowadzonych badań – są dla nich ważne i wyróżniają Leroy Merlin na tle konkurencji. Opowiada o nich jednak językiem piłkarskim. Pokazuje m.in. że umowa o pracę to jej stały fragment gry, że nowi zawodnicy mają wpływ na grafik, że oferuje im profesjonalny trening wdrożeniowy, że w zespole Leroy Merlin mogą liczyć na akcjonariat, udział w zyskach, ciekawe benefity oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi – m.in. każdy pracownik wyposażony jest w służbowy smartfon. W kreacjach przygotowanych na potrzeby kampanii Leroy Merlin pokazuje atmosferę entuzjazmu i zaangażowania, bliską tej panującej na boisku.

Do udziału w kampanii Leroy Merlin zaprosiło pracowników centrali i sklepów z całej Polski. Wybrane podczas castingu osoby reprezentują różne zawody – od kasjera, czy doradcy klienta poprzez magazyniera po pracowników biurowych w centrali firmy. Bohaterów kampanii będzie można poznać dzięki nowym materiałom rekrutacyjnym oraz na stronie kariera.leroymerlin.pl, którą przy tej okazji również zaktualizowano. Nagrany w ramach kampanii spot radiowy już niedługo będzie można usłyszeć w całej Polsce, natomiast wyprodukowane filmy zostaną wykorzystane w kampanii on-line, m.in. w mediach społecznościowych. Kampania została opracowana przez zespół Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin przy współpracy z firmą HRK S.A.

polecane: 60 Sekund Biznesu: Niemcy najważniejszym partnerem handlowym.

Wideo

Materiał oryginalny: Pierwsza w Polsce kampania, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej - Strefa Biznesu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3