Pierwszy McDonald's w Świnoujściu. Otwarcie 7 marca

Redakcja
Pierwszy McDonald's w Świnoujściu. Otwarcie 7 marcaPierwszy McDonald's w Świnoujściu
Pierwszy McDonald's w Świnoujściu. Otwarcie 7 marcaPierwszy McDonald's w Świnoujściu JM
Świnoujście w końcu doczekało się otwarcia restauracji sieciowej McDonald's.

Symboliczne przecięcie wstęgi w dniu otwarcia pierwszej restauracji McDonald' s w Świnoujściu odbędzie się jutro o godzinie 8.30. Już o godzinie 9 będzie można skosztować pierwszych specjałów fastfoodowej kuchni. Z tego cieszą się przede wszystkim najmłodsi.

- Dzieci się ucieszą - mówi Marzena Masalska, mama Kasi i Oliwiera, mieszkanka Świnoujścia. - Zawsze, kiedy jedziemy do miasta, w którym są popularne sieciowe bary, dzieci nie odpuszczają i muszą zaliczyć przynajmniej jedno takie miejsce.

Pierwszy w mieście i okolicy McDonald' s powstał przy ulicy Legionów 2, przy stacji kolejki UBB. Ta lokalizacja pewnie wpłynie na to, że sporą część klientów będą stanowić niemieccy sąsiedzi.

- Budynek jest blisko granicy i przy samej stacji, więc na pewno Niemcy będą do niej chodzić - mówi pan Marek, świnoujski taksówkarz. - Można zaobserwować, że wszystkie lokale gastronomiczne w tej okolicy mają powodzenie. Niemcy przyjeżdżają do nas na zakupy, zwiedzanie i lubią usiąść, by coś zjeść. W sieciowej restauracji mają zawsze pewne ceny i te same produkty.

Joanna Maraszek

Wideo

Komentarze 13

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

r
remek
Żenada!!!! Czy w naszym regionie nie dzieje sie nic ciekawszego? Czy są to artykuły sponsorowane? Otwarcie każdego mcdonalda w okolicy jest promowane przez GS!!! Ludzie to jest jakaś masakra!!!!!
T
Tommy
haha, 12 komentarzy i wszystkie negatywne :) obraz polskiego spoleczenstwa w 100% zatem. Wszyscy tutaj marudza,bo sa nieudacznikami :) Nikt nie jest w stanie dostrzec dobrych stron budowy tego fast fooda. Po pierwsze,to chyba dobrze,ze miasto widzi potencjal w niemcach,ktorzy maja wiecej kasy i spowoduja wysoki obrot, nie dziwie sie,ze ktos zainwestowal, a mogl to byc polak, bo wystarczy wykupic licencje,kazdy moze prowadzic Mc Donalda,oczywiscie to slono kosztuje.Po drugie, bar bedzie powodowal nadwyzke latem dzieki ogromnej liczbie turystow. Po trzecie,skorzystala na tym gmina,gdyz zapewne dzierzawi grunt i do jej kasy wplyna pieniadze.Po czwarte ,zyskaja podwykonawcy (zarobia) zeby to zbudowac, masa materialow zostanie zakupiona w polskich sklepach zeby to zbudowac. No i po piate, najwazniejsze,ludzie beda mieli prace, zarowno sprzedawcy,jaki i kierownictwo,ktore zarobi wiecej. No ale ciemna masa widzi tylko Mc Donald, nie dostrzegajac co za tym stoi, trzeba byc ogromnym snobem,zeby krytykowac to,ze ktos bedzie mial prace tylko dlatego ze sam tam nie zajdzie bo nie lubi tego jedzenia.Ale nie ma co sie dziwic, mentalnosc z PRLu nadal siedzi w glowach nawet mlodych, bo ich mozgi sa prane odkad sie urodzili,nie znaja czegos innego. Dopoki to sie nie zmieni,beda sie bac wszystkiego co nowe w ich miescie, krytykujac i opluwajac wszystko dookola,co inne nzi by chcieli sami. 
P
Piotrek
Baru, a nie restauracji!
B
BOLROO
Praca w mc donald tragedia......u nas nad granicą ,ruch jest duży ,młode dziewczyny czesto są mobingowane,czesto sa problemy z pieniedzmi(tkzw.manko) stara ekipa bierze forse do kieszeni, a mlode dziewczyne zwalniaja.To złodziejstwo w biały dzień. Kostrzyn nad Odrą
B
BOLROO
Praca w mc donald tragedia......u nas nad granicą ,ruch jest duży ,młode dziewczyny czesto są mobingowane,czesto sa problemy z pieniedzmi(tkzw.manko) stara ekipa bierze forse do kieszeni, a mlode dziewczyne zwalniaja.To złodziejstwo w biały dzień. Kostrzyn nad Odrą
s
smq
Restauracja... specjały... przecież oni tam sprzedają kotlety mielone w bułkach owinięte w papier śniadaniowy z napisami. Serio nikt tego nie widzi?
B
Bździągwa
Papierowe żarcie.
e
ewa35
To w Swinoujsciu nie bylo do tej pory tak popularnego baru jak McDonald? Myalalam ze to juz jest wielkie miasto  Tyle dobrego o nim slyszalam 
f
fgter
artykul sponsorowany, kometarze wylaczone
n
n031
Kolejna obora z paszą dla bydła :) Chociaż bydło karmi się lepiej :)
L
Loll
Restauracji, znaczy się? :D
W
Wierny fan Jarka
A gdzie oficjele ? Plezydent miasta, marszalek, plemiel, plezydent i bizkup ? Gdzie zaproszone stacje telewizyjne ? te fał en, tefauł pe info, cnn, sky niuws ? Pamientajcie, że gdyby Świnioujściem rządził PiS to mielibyście sieciówki na każdym rogu! Także markety! Głosujcie na pis.
C
Czesiu
Normalnie wydarzenie dekady! To wielki sukces miasta! Wreszcie jakiś luksusowy lokal!
 
Dodaj ogłoszenie