W małym i dużym biznesie pracownicy firm, w większym niż ich starsi koledzy stopniu, polegają na słowie pisanym i drukowanym podczas podejmowania decyzji. Potwierdziły to badania opublikowane ostatnio przez Hewlett-Packard.
84 procent pracowników w wieku 16-24 lata zawsze lub bardzo często korzysta z materiałów pisanych lub drukowanych, przygotowując się do podjęcia ważnych decyzji.
Dla porównania, średnia dla wszystkich grup wiekowych wynosi 77 procent, a dla najstarszych respondentów w wieku 55-64 lat — tylko 59 procent.
Badania wykazały także, że pomimo przywiązania do dokumentów papierowych najmłodsza generacja ma najbardziej elastyczne podejście do procesów decyzyjnych. 47 procent ankietowanych z tej grupy wiekowej zawsze lub bardzo często przygotowuje się do podjęcia ważnych decyzji w drodze do lub z pracy (w porównaniu ze średnią dla wszystkich grup wynoszącą 36 procent), 38 procent przeznacza na to czas w weekendy (w porównaniu z ogólną średnią 28 procent), a 17 procent — podczas wakacji (w porównaniu ze średnią 12 procent).
Mimo rozpowszechnienia treści cyfrowych "klasyczne" narzędzia, takie jak teksty pisane lub drukowane, są równie ważne podczas planowania i podejmowania decyzji w małych i średnich firmach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?