Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Płacąc kartą możesz narobić sobie problemów. Bank nie chce zwrócić pieniędzy

Marcin Markowski
Czytelniczka, płacąc kartą, narobiła sobie sporo problemów. Przy takich transakcjach trzeba być uważnym.
Czytelniczka, płacąc kartą, narobiła sobie sporo problemów. Przy takich transakcjach trzeba być uważnym. Fot. Kamil Nagórek
Kilka dni temu czytelniczka zapłaciła za swoje zakupy kartą w jednym ze sklepów. Sprzedawczyni przez pomyłkę nabiła nieprawidłową kwotę. Kobieta twierdzi, że bank robi jej trudności z odzyskaniem pieniędzy.

Pani Krystyna (nazwisko do wiadomości redakcji) ze Słupska zrobiła zakupy w jednym ze sklepów medycznych na kwotę 195 złotych. Sprzedawczyni przez pomyłkę nabiła na kasę inną kwotę.

- Płaciłam kartą i nie zauważyłam, że kasjerka nabiła aż 800 złotych - mówi pani Krystyna. - Zarówno ona, jak i ja szybko zauważyłyśmy pomyłkę. Kasjerka zapytała, jakiego banku jestem klientką i zadzwoniła do słupskiego oddziału, by wyjaśnić sprawę. Pracownik Banku Zachodniego WBK zapewnił ją, że za kilka godzin pieniądze ponownie trafią na moje konto.

Nasza czytelniczka twierdzi, że tak się nie stało.

KLIKNIJ TUTAJ BY PRZECZYTAĆ CAŁY ARTYKUŁ W STREFIE BIZNESU

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza