Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Po paczce wysłanej w kwietniu ze Słupska do Belgii słuch zaginął

Wojciech Frelichowski
Wojciech Frelichowski
Archiwum Polska Press
Słupszczanka w kwietniu wysłała paczkę do Belgii. Przesyłka tam jednak nie dotarła. Na początku czerwca złożyła reklamację. Odpowiedzi nie ma do tej pory.

Pani Wanda ze Słupska 29 kwietnia wysłała do córki, która mieszka w Antwerpii w Belgii, paczkę. Przesyłka zawierała artykuły żywnościowe. Paczkę nadała w Urzędzie Pocztowym przy ul. Frąckowskiego w Słupsku.

- Minął niemal miesiąc, a paczka nie dotarła do naszej córki - mówi mąż pani Wandy.

Za to 18 maja córka pani Wandy, czyli adresatka, znalazła w swoje skrzynce informację, że... nastąpił zwrot tejże przesyłki. To była oczywiście informacja od poczty belgijskiej. - Ale córka wcześniej nie otrzymała ani awiza, że paczka jest do odebrania, ani samej paczki - opowiada słupszczanin.

Kiedy minęły kolejne dwa tygodnie, a przesyłki nadal nie było, ani tez nie wróciła do Słupska, nadawca, czyli pani Wanda 5 czerwca złożyła reklamację na infolinii Poczty Polskiej.

- Reklamację przyjęto, ale od tego czasu zapadła cisza. Teraz nie tylko nie wiemy, co jest z naszą paczką, ale też nie wiemy, jaki jest status reklamacji - mówi mąż pani Wandy. - Nie chodzi już o tą paczkę, bo była w niej żywność, która już się zapewne zepsuła. Chodzi
o wyjaśnienie tej zagadki. Od czasu złożenia przez nas reklamacji Poczta Polska nie kontaktuje się z nami.

Z prośbą o wyjaśnienie sprawy zwróciliśmy się do Bura Prasowego Poczty Polskiej. W odpowiedzi, którą otrzymaliśmy, Biuro Prasowe informuje, że Poczta Polska nie ponosi winy za tą sytuację.

"Operator pocztowy Belgii poinformował nas, że paczka zostanie zwrócona do nadawcy z adnotacją „niepoprawny adres" - czytamy w odpowiedzi, którą otrzymaliśmy. "Postaramy się sprawę wyjaśnić, każdego klienta traktujemy indywidualnie. Poprosiliśmy o podanie zwrotnej drogi transportu przesyłki do Polski"

W kwestii oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji Biuro Prasowe Poczty Polskiej informuje, że: "Termin rozpatrzenia reklamacji na przesyłki zagraniczne wynosi 3 miesiące, a reklamacja została złożona przez klienta 5.06.2020 r.”. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona klientowi po przeprowadzeniu pełnego dochodzenia z belgijskim operatorem".

ZOBACZ TAKŻE: Godło Polski na ścianie budynku miasteckiej poczty

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza