MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Poczta Polska startuje z nową aplikacją. „Przenosimy usługi pocztowe na urządzenia mobilne, z których korzystamy każdego dnia"

Redakcja Strefy Biznesu
Opracowanie:
Użytkownik aplikacji Pocztex Mobile uzyskuje dostęp do informacji o wszystkich przesyłkach Pocztex, do których został przypisany jego nr telefonu.
Użytkownik aplikacji Pocztex Mobile uzyskuje dostęp do informacji o wszystkich przesyłkach Pocztex, do których został przypisany jego nr telefonu. Tomasz Czachorowski/ Polska Press
– Poczta Polska uruchomiła aplikację Pocztex Mobile, która umożliwia śledzenie przesyłek Pocztex oraz ich obsługę za pośrednictwem urządzeń mobilnych – poinformowała w poniedziałek spółka. – Poczta Polska chce być jak najbliżej swoich klientów, a większość z nich korzysta z urządzeń mobilnych – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej. – Dajemy klientom aplikację, dzięki której mogą zarządzać wszystkimi swoimi przesyłkami kurierskimi, obsługiwanymi przez Pocztę Polską – dodaje.

To sprawdzisz w aplikacji Pocztex Mobile

Poczta Polska poinformowała również, że aplikacja Pocztex Mobile umożliwia także wyszukiwanie kodów pocztowych, placówek pocztowych, punktów partnerskich oraz automatów paczkowych Pocztex Automat, w których można odebrać i nadać przesyłki na terenie całego kraju. Aplikacja pozwala także na automatyczne uruchomienie nawigacji, kierującej do ww. miejsc.

– Poczta Polska chce być jak najbliżej swoich klientów, a większość z nich korzysta z urządzeń mobilnych. Uruchomienie aplikacji Pocztex Mobile to kolejne ułatwienie dla osób korzystających z usług Poczty Polskiej. Kompleksowo rozwijamy i unowocześniamy usługi kurierskie: modyfikujemy ofertę produktową, podnosimy standardy obsługi oraz wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne i logistyczne. Teraz dajemy klientom aplikację, dzięki której mogą zarządzać wszystkimi swoimi przesyłkami kurierskimi, obsługiwanymi przez Pocztę Polską. Będziemy ją sukcesywnie rozwijać o nowe funkcjonalności. W ten sposób przeniesiemy usługi pocztowe na urządzenia mobilne, z których korzystamy każdego dnia – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

– Osoby, które będą miały pytania związane z korzystaniem z aplikacji lub usługi kurierskiej mogą skorzystać z bazy odpowiedzi lub możliwości połączenia z konsultantami Poczty Polskiej – telefonicznie lub za pośrednictwem maila – tłumaczy spółka.

Jak skorzystać z aplikacji?

Aby korzystać z aplikacji należy wcześniej się zarejestrować – ustanowić hasło i login, podać dane kontaktowe, zaakceptować regulamin i logowania – za pośrednictwem maila hasła albo poprzez konta Google, Apple, Facebook lub Envelo.

Aplikację mobilną można pobrać za pośrednictwem App Store (telefony z systemem iOS) lub Google Play (telefony z systemem Android); jest ona bezpłatna i nie zawiera reklam, gdy użytkownik nie wyrazi zgody na komunikaty marketingowe. Brak zgód nie blokuje możliwości korzystania z aplikacji.

– Dla osób, które pobrały aplikację i założyły konto, ale z różnych powodów nie mają dostępu do telefonu a chcą korzystać z funkcjonalności Pocztex Mobile, Poczta Polska uruchomiła stronę aplikacja.pocztex.pl. Można się do niej zalogować za pomocą tych samych danych, które klient wykorzystuje przy logowaniu do aplikacji. Strona ma taką samą funkcjonalność jak aplikacja mobilna – wskazała Poczta.

Poczta Polska to największy operator pocztowy na rynku krajowym. Zatrudnia ponad 66 tys. pracowników, a jej sieć obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych w całej Polsce.

Źródło:

Polska Agencja Prasowa
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Coraz więcej chętnych na kredyty ze zmienną stopą

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza