Na konferencję zjadą wybitni eksperci z kraju i ze świata. W programie przewidziano 34 prelekcje, 3 panele i 800 uczestników.
Pojawią się m.in.: Norm Johnston - Global Digital Leader, Mindshare Worldwide, Wielka Brytania, Claude Spasevski, Business Developmet Director Orange, Wielka Brytania, Dean Donaldson, Digital Experience Strategist Eyeblaster, Wielka Brytania, Mariota Essery, dyrektor artystyczny Tribal DDB Amsterdam, Holandia, Matt Szymczyk, CEO, Zugara, USA, Christopher Billich, INFINITA INC.SVP, Japonia.
W drugim dniu konferencji odbędą się jednocześnie 3 bloki tematyczne: dla branży, blok marketingowy oraz casy studies.
Nad tegorocznym Forum IAB patronat objęło Ministerstwo Gospodarki, a także m.in. nasz portal gospodarczy Strefa Biznesu. Forum IAB jest miejscem, w którym raz do roku mają okazję spotkać się najważniejsi gracze rynku internetowego.
III Forum IAB skupi 800 osób: marketerów, przedstawicieli branży internetowej z kraju i ze świata oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w internecie. To tutaj rodzą się nowe pomysły i trwają dyskusje nt. kondycji branży reklamy interaktywnej.
IAB Polska pełni rolę inicjatora i swego rodzaju arbitra w jakże czasem skomplikowanej materii jaką są kampanie i reklamy interaktywne w internecie.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: www.forumiab.pl
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?