POLOmarket docenia rodzimą żywność i kupuje towary od polskich rolników, hodowców i producentów. Poza produktami brandowymi w ofercie sklepów sieci znajduje się produkty regionalne w większości kategorii.
W sklepach wiszą plakaty reklamujące akcję "Z Polski, z regionu, z POLO" oraz tablice w czerwieni i bieli.
Klienci sklepów sieci doceniają wybór produktów pochodzących z kraju i to, że są one sprzedawane w polskim sklepie. Ideę patriotyzmu konsumenckiego przybliżają postaci Klekota i Orłowskiego z właściwym dla siebie bezpretensjonalnym humorem i nostalgicznym rozrzewnieniem.
Źródło: POLOmarket
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?